بنر پیام شهروندی صرفه جویی مصرف برق

شناسه مطلب : 427894
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :57 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف برق

بنر پیام شهروندی با موضوع صرفه جویی در مصرف برق یک ابزار اثرگذار برای افزایش آگاهی و همکاری افراد در جامعه به منظور کاهش مصرف انرژی است. این بنر‌ها با نصب در مکان‌های عمومی، خیابان‌ها، مراکز تجاری و دیگر نقاط پرترافیک، به عنوان یک وسیله ارتباطی قوی می‌توانند پیام‌های مهمی را به مخاطبان منتقل کنند. با تاکید بر اهمیت صرفه جویی در مصرف برق، این پیام‌ها می‌توانند به شهروندان توجه به عادات مصرفی خود و اهمیت کاهش مصرف انرژی را آموزش دهند.

چاپ بنر برای این موضوع همچنین تاثیرات محیطی و اجتماعی مثبتی دارد. با طراحی جذاب و پیام‌های قوی، بنرها می‌توانند افراد را به اقدامات کوچکی مانند خاموش کردن لامپ‌ها در مکان‌های خالی یا انتخاب دستگاه‌های کم‌مصرف ترغیب کنند. این تغییرات در مصرف انرژی نه تنها به کاهش قبض‌های برق خانگی کمک می‌کنند، بلکه به حفظ منابع طبیعی و کاهش اثرات تولید گازهای گلخانه‌ای نیز کمک می‌کنند. همچنین، ایجاد هم‌افزایی اجتماعی برای توجه به موضوع مصرف پایدار انرژی و اشتراک ایده‌ها در جامعه را ترویج می‌دهد.

بنرهای پیام شهروندی در این زمینه می‌توانند به عنوان ابزاری جهت شناساندن و ترویج سیاست‌های اقتصادی و محیط‌زیستی شهری نیز عمل کنند. این اقدامات همراه با نهایتاً کاهش هزینه‌های انرژی و بهبود کیفیت محیط زیست، در جهت توسعه پایدار و بهبود کیفیت زندگی شهروندان مؤثر خواهند بود.

عناصر طرح لایه باز بنر پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف برق

طرح بنر پیام شهروندی شامل:تصویر لامپ ، وکتور مرتبط با طرح بنر و متن پیام شهروندی مرتبط با صرفه جویی در مصرف برق که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر پیام شهروندی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف برق

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، سفید

سایز:                               57 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف برق
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و سفید با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور مرتبط با در طرح بنرصرفه جویی در مصرف برق

طرح بنر صرفه جویی در مصرف برق , طرح بنر پیام شهروندی , بنر پیام شهروندی , طرح بنر پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف برق , طرح لایه باز بنر پیام شهروندی , بنر صرفه جویی در مصرف برق , پیام شهروندی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325