بنر پل رحلت پیامبر اکرم (ص)

شناسه مطلب : 429482
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :138 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر لایه باز رحلت پیامبر

سالروز رحلت حضرت محمد (صلى‌الله‌علیه‌وآله)، پیامبر اسلام، یکی از رویدادهای مهم و اساسی در تاریخ اسلام و مسلمانان است. این روز به عنوان روزی از ماتم و عزا در دنیای اسلام شناخته می‌شود و مسلمانان در این روز علاوه بر ترحم بر روح پاک پیامبر، درس‌ها و آموزه‌های اخلاقی، انسانی و دینی او را به عنوان الگویی برای زندگی خود در نظر می‌گیرند. این روز فرصتی است تا مسلمانان با یادآوری زندگی و آموزه‌های پیامبر، به پیروی از اخلاق و ارزش‌های اسلامی در جامعه خود پایبندی کنند.

بنر‌ها به عنوان یکی از وسایل تبلیغاتی موثر در جامعه مدرن، تاثیر چشم‌گیری بر رویدادها و اعیاد دارند. چاپ بنرها به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اسلام می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای اطلاع‌رسانی و تبلیغ اهمیت این رویداد در جامعه عمل کند. بنرها با تصاویر معنوی و متن‌های مناسب می‌توانند باعث تقویت احساس مذهبی و انسجام اجتماعی در بین مسلمانان شوند. همچنین، این بنرها می‌توانند فرصتی مناسب برای ترویج آموزه‌ها و اخلاقیات اسلامی باشند و به تذکر و یادآوری اهمیت پیروی از آموزه‌های پیامبر و انتقال پیام‌های او به نسل‌های آینده کمک کنند.

در نهایت، تاثیر چاپ بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و تبلیغ دینی در این روز، بستگی به طراحی مناسب، محتوای کارآمد و توزیع مناسب دارد. با استفاده هوشمندانه از این وسیله، می‌توان تاثیر بیشتری در ترویج ارزش‌های دینی و تعالی انسانی داشته باشیم و جامعه‌ای پویا و انسان‌محور را در راستای آرمان‌های اسلامی تقویت نمود.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت سالروز رحلت حضرت محمد (صلى‌الله‌علیه‌وآله)، پیامبر اسلام، با زمینه‌ی مشکی و تذهیب، یک ایده‌ی بسیار مفهومی و قابل توجه است. این طرح با انتخاب زمینه‌ی مشکی، یک ابعاد تاریک و ماتمی را به تصویر می‌کشد که با جوانب مهم این رویداد تاریخی همخوانی دارد. زمینه‌ی مشکی نمایانگر احساسات عمیق مراسم ماتم و مرثیه‌خوانی در جامعه مسلمانان است.

تذهیب در این طراحی، ابعاد مذهبی و معنوی را تازه‌تر می‌کند. تمامیت حروف و شکل‌ها در تذهیب، نمایانگر پایداری و اهمیت این رویداد در تاریخ و زندگی مسلمانان است. تزیینات طرح با ترکیب‌های هنری اسلامی، تأثیری ارتباطی بین زمان حاضر و زمان پیامبر اسلام (صلى‌الله‌علیه‌وآله) ایجاد می‌کند و در عین حال به نمایشگاهی از فرهنگ و هنر اسلامی تبدیل می‌شود.

طراحی لایه باز به معنای ارائه‌ی امکان ویرایش و تغییر در آثار، فرصتی عالی را برای هنرمندان و طراحان ارائه می‌دهد. این بخش لایه باز در بنر، به طراحان اجازه می‌دهد تا با تنظیمات خود، متن‌ها، تصاویر و عناصر تزییناتی را تغییر داده و بنر را به شکلی خلاقانه و هماهنگ با محتوای رویداد تنظیم کنند.

در نهایت، این طرح بنر لایه باز، به عنوان یک نمادی از احترام و ارادت به پیامبر اسلام و بزرگی رحلت او، می‌تواند در فضای مجازی و خارج از آن به عنوان ابزاری اثرگذار برای تبلیغ معانی و آموزه‌های اسلامی به کار گرفته شود.

طرح بنر رحلت پیامبر اکرم، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سوگواری صفر

طرح بنر رحلت پیامبر شامل: تایپوگرافی  و متن تسلیت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تبریک رحلت پیامبر اکرم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز عزاداری صفر

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               138 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر رحلت پیامبر 
  • هم نشینی مناسب زمینه مشکی با طرح بنر عزاداری ماه صفر
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده مناسب از تایپو گرافی در طرح بنر
  • استفاده از متن تسلیت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) در طرح بنر عزاداری ماه صفر

بنر شهادت امام رضا , حضرت محمد , طرح بنر رحلت پیامبر , بنر 28 صفر , بنر وفات پیامبر اکرم , بنر پل , بنر لایه باز , بنر لایه باز , بنر رحلت پیامبر اکرم , بنر عزاداری 28 صفر , شهادت امام رضا , بنر , بنر پل وفات حضرت محمد , بنر پل رحلت حضرت محمد , 28 صفر , بنر رحلت پیامبر اعظم , بنر شهادت ائمه , طرح بنر رحلت حضرت محمد , شهادت امام حسن مجتبی , رحلت حضرت محمد , بنر پل شهادت امام حسن مجتبی , بنر شهادت امام حسن مجتبی , بنر وفات حضرت محمد , بنر رحلت پیامبر , بنر پل شهادت امام رضا , بنر رحلت حضرت محمد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325