بنر پل دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 436951
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :175 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

طراحی بنر دهه فاطمیه ممکن است به عنوان یک فرآیند حساس و خاص در نظر گرفته شود. این بنرها بیشتر به مناسبت‌های مذهبی مرتبط با دهه فاطمیه که در هیئات و مراسم مذهبی اسلامی جشن گرفته می‌شود، می‌پردازند. در طراحی بنرهای دهه فاطمیه، باید به موارد زیر توجه شود:

عناصر گرافیکی:

استفاده از تصاویری که با موضوع دهه فاطمیه مرتبط هستند می‌تواند جلب توجه کاربران را افزایش دهد. از تصاویر مراسمات دینی، نقوش مذهبی، یا نمادهای مرتبط با این دوره استفاده کنید.

رنگ‌ها:

انتخاب رنگ‌هایی که با مفهوم دهه فاطمیه هماهنگ باشند مهم است. رنگ‌های زرد، سبز، سفید و سیاه اغلب با مفاهیم مذهبی ارتباط دارند. همچنین، می‌توانید از رنگهای دیگری که احساس ارامش و سکوت را القا می‌کنند، مثل آبی یا بنفش، استفاده کنید.

فونت‌ها:

انتخاب یک فونت مناسب و مرتبط با محتوا و مضمون دینی بنر مهم است. فونت‌های حرفه‌ای و خوانا باعث افزایش خوانایی متن و ارتقای جذابیت بنر می‌شوند.

متن و مضمون:

اطمینان حاصل کنید که متن بنر با موضوع دهه فاطمیه سازگار است و اطلاعات مرتبط با رویدادها و مراسمات این دوره را به خوبی منعکس کند. همچنین، متن‌ها باید به زبانی متفاوت و مذهبی باشند.

ساختار بنر:

ساختار بنر باید ساده و منظم باشد تا کاربران به راحتی اطلاعات را درک کنند. از لایه‌ها و ترکیب‌های گرافیکی به طور موزون استفاده کنید.

استفاده از شعارها:

اگر در مراسمات دهه فاطمیه از شعارها استفاده می‌شود، این شعارها را به طراحی بنر اضافه کنید. این می‌تواند به ایجاد هویت و شناخت برند کمک کند.

طراحی بنر دهه فاطمیه نیازمند توجه به احترام به مفاهیم مذهبی و مقدس بوده وبا دقت به جزئیات انجام شود.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل: نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                              175 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

تذهیب , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , بنر شهادت حضرت زهرا , دهه فاطمیه , آیت الله خامنه ای , طرح بنر دهه فاطمیه , بنر دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , بنر شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325