بنر ولادت حضرت معصومه (س ) و روز دختر

شناسه مطلب : 443681
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :302 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) را به عنوان یکی از رویدادهای مهم در تاریخ اسلام می‌شناسیم که همواره مورد توجه و احترام مسلمانان قرار گرفته است. این رویداد نشانگر پاکدامنی و برکت خاندان پیامبر اسلام، و بخصوص دوران امامت حضرت معصومه (سلام الله علیها) است. ولادت این بانوی معصوم و عالم، نه تنها یک رویداد تاریخی بلکه نمادی از عشق و تعلق به اهل بیت پاک و اطهار است.

چاپ بنر به مناسبت روز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها)، علاوه بر ایجاد همبستگی و ارتباط بین افراد، به عنوان یک وسیله‌ی بصری و ارتباطی، می‌تواند تاثیرات قابل توجهی داشته باشد. این بنرها نه تنها در شهرها و مکان‌های عمومی بلکه در داخل منازل و مراکز مذهبی نیز قرار می‌گیرند و به این ترتیب، اطلاع رسانی و یادآوری در مورد این روز مهم برای همه‌ی افراد فراهم می‌شود.

بنرهای ویژه برای روز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) می‌توانند شامل تصاویر و متن‌هایی با مضمون اخلاقی و معنوی باشند که به افراد یادآوری کنند که با پیروی از آموزه‌های اهل بیت، می‌توانند به دستیابی به فضیلت و عبور از مواقع دشوار در زندگی کمک کنند. به این ترتیب، چاپ بنر برای این روز، نه تنها به افراد این امکان را می‌دهد که از این رویداد مهم آگاه شوند، بلکه به آنها یادآوری می‌کند که مسیری را که اهل بیت پیشنهاد می‌کنند، دنیا را به بهترین شکل ممکن زیستنی می‌سازد.

بنر ولادت حضرت معصومه (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) شامل: تایپوگرافی معصومه ، تذهیب ، طرح گل و متن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی ، صورتی

سایز:                                302 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و صورتی با طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل و تایپوگرافی و طرح گل در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح لایه باز بنر میلاد حضرت معصومه , بنر میلاد حضرت معصومه , روز دختر , بنر مناسبت میلاد حضرت معصومه , طرح گل , بنر روز دختر , بنر روز دختر , تذهیب , دانلود psd بنر ولادت حضرت معصومه , طرح بنر روز دختر , بنر ولادت حضرت معصومه , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , بنر سالروز میلاد حضرت معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , دانلود بنر روز دختر , میلاد حضرت معصومه , تایپوگرافی معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , دانلود بنر میلاد حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325