بنر ولادت حضرت محمد (ص)

شناسه مطلب : 432594
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :34 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

بنر ولادت پیامبر اکرم

ولادت پیامبر اکرم، حضرت محمد (صلی الله علیه و آله)، به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم در تاریخ اسلام و جهان اسلام، هر سال با شادی و خوشنودی مسلمانان سرتاسر جهان جشن‌گرفته می‌شود. این مناسبت به عنوان روز میلاد رسول اسلام شناخته می‌شود و تاثیرات مهمی بر جامعه دارد. چاپ بنرها به ترویج مفاهیم مثبت مرتبط با این روز کمک می‌کند. 

  1. ترویج ارزش‌های اخلاقی و انسانی: چاپ بنرها به ترویج ارزش‌های اخلاقی و انسانی که توسط پیامبر اکرم (ص) به جهان اعلام شد، کمک می‌کند. این تبلیغات می‌توانند به تعالیهای اخلاقی مانند محبت، مهربانی، عدالت، و صداقت اشاره کنند که به وسیله پیامبر اسلام به ما آموخته شده‌اند.

  2. ترویج انسجام و وحدت امت اسلامی: چاپ بنرها می‌توانند به ترویج انسجام و وحدت امت اسلامی کمک کنند. این تبلیغات می‌توانند پیام اهمیت وحدت مسلمانان و انسجام بین مختلف اقشار جامعه را منتقل کنند و به توحید و تمایز از دشمنان اسلام اشاره کنند.

  3. تحرک اجتماعی و فرهنگی: چاپ بنرها می‌توانند به تحرک اجتماعی و فرهنگی مردم در ماه ربیع الاول (ماه تولد پیامبر اسلام) کمک کنند. این تبلیغات می‌توانند به تشویق مردم به شرکت در مراسم‌ها، مراسم عزاداری، و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با این مناسبت اسلامی کمک کنند.

بنابراین، چاپ بنرها به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) می‌توانند به ترویج ارزش‌های اخلاقی و انسانی، ترویج وحدت امت اسلامی، و تحرک اجتماعی و فرهنگی مردم در این ماه کمک کنند. این تبلیغات می‌توانند نقش مهمی در تقویت هویت اسلامی و ایجاد اتحاد و انسجام در جامعه داشته باشند.

طرح بنر روز ولادت حضرت محمد (ص)، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته وحدت

طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) شامل: تایپوگرافی، تذهیب، کادر مذهبی، تذهیب و متن گرامیداشت ولادت حضرت محمد (ص) حضرت صادق (ع) و هفته وحدت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر ولادت پیامبر

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               34 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز ولادت حضرت محمد (ص) 
  • هم نشینی مناسب زمینه کرم با طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص)
  • طراحی بنر با استفاده از المانهای مذهبی
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) 

بنر هفته وحدت , طرح گل , بنر میلاد امام صادق , تذهیب , بنر میلاد ائمه , ولادت حضرت محمد , بنر تولد حضرت محمد , بنر ولادت پیامبر , طرح بنر ولادت امام صادق , امام صادق , بنر ولادت امام جعفر صادق , بنر لایه باز ولادت حضرت محمد , ولادت پیامبر , بنر لایه باز هفته وحدت , طرح بنر هفته وحدت , طرح بنر ولادت حضرت محمد , بنر ولادت امام صادق , بنر ولادت حضرت محمد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325