بنر ولادت حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 399777
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :101 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/09/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر لایه باز روز پرستار

پنجم جمادی الاولی روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت پس از شهادت حسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها است. این روز را روز پرستار می نامند.

علت نام گذاری این روز به نام «روز پرستار» این است که حضرت زینب پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین علیه السلام و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت، و ضمن این که رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری بیمار کربلا نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات، آنی فروگذار نبود و تا آخرین رمق، دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد. درود بی پایان خداوند بر این بزرگ بانوی اسلام باد. نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که: حیف است زینب را پرستار بیمار بخوانند زیرا پرستاری از بیمار یکی از کوچک ترین مسؤولیت های زینب(س) بود، و هر چند پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است و پرستار متعهد باید با صبر و حوصله، تحمل هر نوع ناملایمات برای انجام خدمتش بنماید و چنین کاری از عهده هر کس برنمی آید ولی با این حال مقام زینب، آن قدر والا و عظیم است که او را پرستار نهضت و انقلاب حسینی باید بنامیم، زیرا این پرستاری به مراتب مهم تر و سرنوشت سازتر از پرستاری بیمار بود.

بنر لایه باز میلاد حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر میلاد حضرت زینب(س)

طرح بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار شامل: تایپوگرافی زینب کبری ، تذهیب و متن گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز پرستار، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز پرسار می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز ولادت حضرت زینب (س)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، سبز

سایز:                               101 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و سبز با طرح بنر ولادت حضرت زینب
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی زینب کبری در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)

بنر ولادت حضرت زینب (س) , بنر گرامیداشت ولادت حضرت زینب , طرح بنر لایه باز ولادت حضرت زینب و روز پرستار , بنر میلاد حضرت زینب (س) , بنر ولادت حضرت زینب , حرم حضرت زینب , روز پرستار , طرح بنر ولادت حضرت زینب , پرستار ایرانی , بنر لایه باز ولادت حضرت زینب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325