بنر ولادت امام محمد باقر (ع)

شناسه مطلب : 427892
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :230 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر میلاد امام محمد باقر (ع)

ولادت امام محمد باقر (ع)، پنجمین اختر تابناک اهل بیت عصمت و طهارت، در روز هفتم صفر ماه، سال 57 هجری قمری در مدینه متولد شد. امام محمد باقر (ع) با لقب "الباقر" که به معنای دانش‌افزای زیباست، به دلیل دانش و علم بی‌نظیر خود شناخته می‌شود. امام باقر (ع) از جمله شخصیت‌های فرهنگی و دینی است که با معرفت، علم، و اخلاق برتر خود، به تربیت و آموزش علمای دینی و شیعیان بسیاری پرداخت و نقش مهمی در تبلیغات دینی داشت.

یکی از رویدادهای مهم مرتبط با ولادت امام محمد باقر (ع)، تاثیر چاپ بنرها و پوسترها در جشن‌ها و مراسم مذهبی مرتبط با این روز می‌باشد. چاپ بنرها و پوسترهای مخصوص این مناسبت، به ویژه در کشورهای اسلامی، ابزاری مؤثر در جذب توجه و شناساندن جوانان و عموم مردم به مفاهیم و انسانیت‌های اسلامی است. این بنرها با تصاویری از امام محمد باقر (ع) و نقل قول‌هایی از او، ارزش‌ها و اخلاقیات اسلامی را به تصویر می‌کشند و به عنوان وسیله‌ای برای ترویج دین و آموزش اخلاق و ارزش‌های دینی به کار می‌روند.

این پوسترها و بنرها نه تنها برای مراسم و جشن‌ها، بلکه در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و مراکز فرهنگی نیز به کار گرفته می‌شوند تا در میان جامعه‌ی مختلف، آگاهی از شخصیت امام باقر (ع) و ارزش‌های دینی بهبود یابد. به این ترتیب، تاثیر مثبت این چاپ بنرها در گسترش و ارتقاء دانش و اخلاق اسلامی بیشتر محسوس می‌شود و به نوعی به آموزه‌های امام باقر (ع) در جامعه وارد می‌شود.

بنر سالروز ولادت امام محمد باقر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت امام محمد باقر (ع)

طرح بنر ولادت امام باقر شامل:تایپوگرافی  ، تذهیب ، طرح گل ، و متن مرتبط با ولادت امام باقر (ع ) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته دفاع می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

پوستر ولادت امام باقر,بنر ولادت امام باقر,طرح PSD,طرح لایه باز,بنر PSD ولادت امام محمد باقر,بنر لایه باز,بنر PSD,طرح بنر ولادت امام باقر ,بنر میلاد امام باقر,طرح بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر,پوستر ولادت امام باقر,بنر لایه باز,امام محمد باقر,امام باقر,ولادت امام باقر,ولادت امام محمد باقر

مشخصات فنی بنر ولادت امام باقر (ع)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               230 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام باقر
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح بنر ولادت امام باقر (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر ولادت امام محمد باقر (ع)

 

 


ولادت امام محمد باقر , طرح بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر , طرح PSD , بنر لایه باز , بنر ولادت امام باقر , بنر ولادت امام باقر , طرح بنر ولادت امام باقر , بنر PSD ولادت امام محمد باقر , بنر PSD , طرح لایه باز , ولادت امام محمد باقر , امام باقر , بنر میلاد امام باقر , طرح بنر ولادت امام باقر , طرح لایه باز بنر ولادت امام باقر , امام محمد باقر , ولادت امام باقر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325