بنر ولادت امام خمینی (ره) و شهادت سردار قاسم سلیمانی

شناسه مطلب : 438093
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :245 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در سیاست و امنیت منطقه بود. او در دوران دفاع مقدس و در جریان جنگ ایران و عراق، نقش بسیار مهمی را در سازماندهی نیروهای مقاومت اسلامی به عهده داشت. سلیمانی به لحاظ استراتژیکی و تاکتیکی، در مواجهه با تهدیدهای منطقه‌ای، نقش بی‌بدیلی ایفا کرد و به عنوان یک فرمانده حاذق و تجربه‌دار شناخته می‌شد.

بنرهای چاپ شده به مناسبت روزهای خاص، همچون سالروز تولد یا سالروز شهادت شخصیت‌های مهم، ابزاری برای ابراز احترام و ارادت مردم نسبت به این شخصیت‌هاست. چاپ بنر به‌عنوان یک اقدام عمومی، نه‌تنها برای ابراز ارادت به سلیمانی بلکه برای نمایان‌سازی ارتباط نزدیک و تاثیرگذار او در تاریخ و ایمان مردم به مبارزات انقلابی، اهمیت دارد. این بنرها نمادی از وفاداری مردم به ارزش‌ها و ایدئولوژی‌های نهضت انقلابی اسلامی و اعتقاد به مقامات برجسته آن هستند.


طرح بنر لایه باز شهادت سردار قاسم سلیمانی با زمینه سفید، یک نماد قابل توجه از ارادت و افتخار به این فرمانده بزرگ ایرانی است. این بنر با طراحی لایه باز، به افراد امکان می‌دهد تا به طور آزاد و خلاقانه با آن کار کنند و به شیوه‌ای شخصی و منحصر به فرد، احترام و ارادت خود را به سردار شهید قاسم سلیمانی به نمایش بگذارند.

زمینه سفید این بنر نماد صفا و پاکیزگی است که به شخصیت طاهر و مذهبی سردار سلیمانی اشاره دارد. رنگ سفید به عنوان نمادی از پاکیزگی اخلاقی و ایمان سردار قاسم سلیمانی، در این بنر احساس می‌شود و به تأکید بر اصول انقلابی و ارزش‌های اسلامی می‌پردازد.

تصاویر مورد استفاده در این بنر، شامل نمادها و علائمی از فعالیت‌های سردار سلیمانی در حوزه نظامی و نهاد قدس می‌شود. از ویژگی‌های این بنر لایه باز می‌توان به قابلیت تغییر آسان متن، تصاویر، و اجزای دیگر اشاره کرد که به افراد اجازه می‌دهد تا طرح را به شکلی کاملاً شخصی و هماهنگ با مضمون خود تنظیم کنند.

با توجه به استفاده از طرح بنر لایه باز، افراد می‌توانند با خلاقیت خود به یادگارهای شهید سلیمانی ادامه دهند و ارتباط نزدیکتری با مفاهیم انقلابی و دینی ایجاد کنند. این بنر نه تنها یک ابزار ارتقاء ارادت مردم به این شخصیت مهم است، بلکه به عنوان یک وسیله فعّال در ترویج ارزش‌ها و ایده‌های اسلامی نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

بنر شهادت سردار قاسم سلیمانی ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شامل: تصویر سردار شهید سلیمانی و امام خمینی  و متن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز شهادت حاج قاسم سلیمانی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               245 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت سردار قاسم سلیمانی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهید سردار سلیمانی در طرح بنر سالگرد شهادت سردار سلیمانی
  • طراحی بنر استفاده از تایپوگرافی کاربردی در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

طرح psd بنر تسلیت , طرح لایه باز , بنر ولادت امام خمینی , بنر , شهید سردار سلیمانی , بنر شهادت حاج قاسم , بنر ولادت امام خمینی , طرح لایه باز بنر تسلیت , بنر سالگرد سردار سلیمانی , دانلود بنر تسلیت , بنر سردار سلیمانی , سالروز شهادت سردار سلیمانی , طرح psd , بنر تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی , سردار سلیمانی , بنر شهید حاج قاسم سلیمانی , متن تسلیت , بنر تسلیت psd , طرح بنر لایه باز , عکس شهید حاج قاسم سلیمانی , بنر تسلیت لایه باز , طرح بنر هفته مقاومت , متن بنر تسلیت سردار سلیمانی , طرح بنر شهادت سردار سلیمانی , بنر لایه باز تسلیت , طرح بنر میلاد امام خمینی , نقاشی دیجیتال امام خمینی , هفته مقاومت , پوستر شهادت سردار قاسم سلیمانی , بنر شهید سردار سلیمانی , نقاشی دیجیتال شهید قاسم سلیمانی , ترحیم , ولادت امام خمینی , بنر شهادت سردار سلیمانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325