بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار

شناسه مطلب : 440469
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :159 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار

ولادت امام حسین (علیه‌السلام)، امام سوم شیعیان، رخ داده در ماه شعبان، سال 4 هجری قمری. امام حسین با ولادت نورانی‌اش، نقطه عطفی در تاریخ اسلام را به وجود آورد. او با اراده و شجاعت خود، مثل یک نهر از علم و عدل، جاری شد و زندگی خود را به خدمت به انسانیت اختصاص داد. وی با قیام عاشورا، علیه ستم و فساد، اسطوره‌ای از دفاع بر حقیقت و اخلاق ایستاد.

تاثیر چاپ بنرها به مناسبت روز ولادت امام حسین (علیه‌السلام) در ایجاد ارتباط نزدیکتر میان افراد و این شخصیت مقدس حائز اهمیت است. بنرها با تصاویر نمادین و متن‌های الهام‌بخش، قادر به جذب توجه مخاطبان و ایجاد احساس ارتباط عاطفی با امام حسین می‌شوند. این ابزار گرافیکی می‌تواند مفهوم معنوی و اخلاقی امام حسین را به تصویر بکشد و مخاطبان را به ذکر ولادت این شخصیت الهی دعوت نماید.

چاپ بنرها به عنوان وسیله‌ای درخشان در تبلیغات مذهبی و انسانی، می‌توانند جامعه را به سمت ارزش‌های اسلامی هدایت کنند. این بنرها با توجه به طراحی جذاب و مفهومی، می‌توانند تاثیرگذاری بالایی در افزایش ایمان و شناخت به ارزش‌های اخلاقی اسلام داشته باشند و به جشن ولادت امام حسین (علیه‌السلام) رنگ و جلوه ویژه‌ای ببخشند.

طراحی یک بنر لایه باز به مناسبت ولادت امام حسین (علیه‌السلام) با زمینه آبی و طرح گل پنچ، یک گزینه فوق‌العاده برای جشن‌گیری و جذب توجه است. زمینه آبی به عنوان رنگ آسمان و دریا، نمادی از صفا و پاکیزگی است که ارتباط مستقیم با نورانیت و مقدسیت امام حسین دارد.

طرح گل پنچ با پنج گلبرگ به شکل منظم و زیبا، نه تنها جلب توجه را افزایش می‌دهد بلکه نمادی از شکوفایی و تجدید حیات نیز به تصویر می‌کشد. این طرح به خوبی می‌تواند جلوه‌ی زیبایی و احساسی برای بنر ایجاد کند. لایه باز این بنر امکان ویرایش و تنظیم آسان تر را برای طراحان فراهم می‌کند تا محتوا، متن و تصاویر مورد نظر خود را به سادگی افزوده و تغییر دهند.

این بنر لایه باز به طراحان این امکان را می‌دهد تا با اضافه کردن متن‌ها و تصاویر مختلف، بنر را به شکلی خلاقانه و منحصر به فرد تنظیم کنند. با استفاده از این طرح، می‌توان بازاریابی موثری در جشن‌ها و مراسم مختلف مذهبی داشت و جامعه را به مشارکت در این رویدادهای مهم دینی دعوت کرد.

بنر لایه باز  ولادت امام حسین و روز پاسدار ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح ولادت امام حسین و روز پاسدار

طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار  شامل: تایپوگرافی یا ابا عبدالله ، طرح گل ، تذهیب و متن گرامیداشت ولادت امام حسین و روز پاسدار می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر اعیاد ولادت امام حسین و روز پاسدار

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               159 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی در طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر تایپوگرافی یا ابا عبدالله در طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار

 


بنر ولادت , تذهیب , پاسدار , جانباز , ولادت امام حسین (ع) , شعبانیه , عید شعبانیه , پاسدار , بنر ولادت امام حسین (ع) , پاسدار , بنر روز پاسدار , بنر پاسدار , عید شعبانیه , بنر لایه باز روز پاسدار , بنر شعبانیه , امام حسین (ع) , تایپوگرافی یا ابا عبدالله , بنر مناسبتی , بنر اعیاد شعبانیه , طرح بنر روز پاسدار , طرح بنر لایه باز روز پاسدار , روز جانباز , روز پاسدار , اعیاد شعبانیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325