بنر هفته پژوهش و فناوری

شناسه مطلب : 401329
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :111 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/09/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر هفته پژوهش و فناوری

اندیشیدن، پژوهش و نوآوری، اساسی ترین نیاز برای دست یابی به پیشرفت، توسعه، رفاه عمومی و استقلال واقعی است. تأکید بر پژوهش و تشویق پژوهش گران و دانشمندان به فعالیت های پژوهشی مورد نیاز کشور، یکی از مهم ترین راه های رسیدن به خودکفایی است.

پس از پيروزي انقلاب اسلامي، به منظور گسترش فرهنگ پژوهش در جامعه، روز‪ 25  ‬ آذر از سوي «شوراي فرهنگ عمومي كشور» به نام روز پژوهش نام‌گذاري شد. وزارت علوم تحقيقات و فناوري نيز از سال ‪ 1379 ‬  چهارمين هفته آذر ماه را به نام هفتة پژوهش نام‌گذاري كرد و از سال ‪1384‬ اين نام به «هفته پژوهش و فناوري» تغيير يافت.

ارج نهادن به مقام شامخ پژوهشگران و تجليل از پژوهشگران برتر، شناسايي و طرح مشكلات و چالش‌هاي پيش روي و ارتقاء سطح پژوهش و فناوري در كشور از جمله اهداف اين اقدام بود. در اين راستا هر سال مراسم هفتة پژوهش با مشاركت بيشتر دستگاه‌هاي اجرايي كشور برگزار مي‌شود. تقدير از مقالات برتر، تقدير از پژوهشگران‌ نمونه، تقدير از مدير تحقيق نمونه، تقدير از پروژه‌هاي برتر و انتشار كارنامه پژوهشي در هر سال از مهم‌ترين برنامه‌هاي هفته پژوهش است.

بنر روز پژوهش و فناوری، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر بنر هفته پژوهش و فناوری

طرح بنر هفته پژوهش و فناوری شامل: تایپوگرافی، عکس با کیفیت ذره بین ، بک گراند کاربردی و متن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی هفته پزوهش، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر هفته پژوهش و فناوری ، بنر هفته پژوهش و فناوری، بنر لایه باز هفته پژوهش و فناوری، بنر مناسبتی، طرح بنر لایه باز هفته پژوهش و فناوری، هفته پژوهش و فناوری، بک گراند کاربردی و متن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری

 

مشخصات فنی بنر روز پژوهش و فناوری

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               111 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات بنر لایه باز روز پژوهش و فناوری
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر هفته پژوهش 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت مرتبط با طرح بنر هفته پژوهش و فناوری
  • استفاده از تایپوگرافی در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر هفته پژوهش و فناوری

تایپوگرافی فناوری و پژوهش , بنر مناسبتی , پرچم ایران , هفته پژوهش , بنر 20 فروردین , پژوهش و فناوری , فناوری , بنر لایه باز هفته پژوهش و فناوری , بنر هفته پژوهش و فناوری , طرح بنر هفته پژوهش و فناوری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325