بنر مرکز واکسیناسیون کرونا

شناسه مطلب : 340235
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سورمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :81 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر مرکز واکسیناسیون

واکسن‌ها سالیانه جان هزاران نفر را نجات می‌دهند. تولید واکسن ایمن و مؤثر کرونا گام بزرگ و رو به جلو در تلاش‌های جهانی ما برای پایان دادن به همه‌گیری و بازگشت به انجام کارهای لذت‌بخش با افرادیست که دوست‌شان داریم.

واکسن‌ها با تقلید یک عامل عفونی – ویروس، باکتری یا دیگر میکروارگانیسم‌های عامل بیماری – عمل می‌کنند. این کار به سیستم ایمنی ما «یاد می‌دهد» که چگونه به طور سریع و مؤثر به این عامل واکنش نشان دهد.

واکسن‌ها معمولا یک نوع ضعیف‌شده از یک عامل عفونی را ارائه می‌کنند که به سیستم ایمنی ما اجازه می‌دهد تا آن را در حافظه‌اش ضبط کند. بدین ترتیب،قبل از اینکه ویروس ما را بیمار کند، سیستم ایمنی ما می‌تواند سریعا آن را شناسایی کرده و مقابله کند. برخی از واکسن‌های کرونا به این صورت طراحی شده‌اند.

دیگر انواع واکسن‌های کرونا با روش‌های چدیدتر ساخته شده‌ و با نام واکسن‌های پیام‌آور آر‌ان‌ای (RNA) یا ام‌آر‌ان‌ای (mRNA)‌ خوانده می‌شوند. این نوع واکسن‌ها به جای معرفی عامل (ماده‌ای که باعث می‌شود بدن شما آنتی‌بادی تولید کند)، کد ژنتیک لازم را به بدن ارائه می‌کند تا سیستم ایمنی ما بتواند آنتی‌ژن را خودش تولید کند. تکنولوژی این واکسن‌ها برای چندین دهه مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. واکسن‌های ام‌اران‌ای حاوی هیچ ویروس زنده‌ای نبوده و تداخلی با دی‌ان‌ای انسان‌ها ندارند.

طرح بنر لایه باز واکسیناسیون، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز واکسیناسیون

طرح بنر کلینیک واکسیناسیون شامل: عکس با کیفیت واکسن کرونا، کرونا، عکس با کیفیت و متن ارائه خدمات دولتی منوط به داتشن کارت واکسن است می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر واکسیناسیون می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر واکسیناسیون، بنر واکسیناسیون، بنر لایه باز واکسیناسیون، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، عکس با کیفیت کرونا، وکتور واکسن کرونا، وکتور، متن ارائه خدمات دولتی منوط به داتشن کارت واکسن است 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز مرکز واکسیناسیون

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سورمه ای

سایز:                               81 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر واکسیناسیون
  • هم نشینی مناسب رنگ سورمه ای با طرح بنر واکسیناسیون
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت واکسن و کرونا در طرح بنر واکسیناسیون
  • استفاده از متن ارائه خدمات دولتی منوط به داشتن کارت واکسن است در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر مرکز واکسیناسیون

طرح بنر کلینیک واکسیناسیون , بنر کرونا , بنر واکسن کرونا , واکسیناسیون , بنر واکسیناسیون کرونا , طرح بنر واکسیناسیون , بنر واکسیناسیون , بنر لایه باز واکسیناسیون , طرح بنر مرکز واکسیناسیون کرونا , بنر مرکز واکسیناسیون ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325