بنر مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 430533
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :123 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر سالروز شهادت امام رضا

شهات امام رضا (علیه‌السلام) یکی از مراحل مهم در زندگی این امام بزرگ اهل بیت پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه وآله) بود. امام رضا (ع) به عنوان هشتمین امام شیعیان و وارث معصوم پیامبر اسلام در دوران حکومت خلافت عباسیان به قدرت رسید. شهات او به عنوان یکی از اتفاقات تأثیرگذار در تاریخ اسلام شناخته می‌شود. این واقعه نه تنها در تاریخ امامان اهل بیت بلکه در سیره و سلوک شیعیان و مسلمانان تاثیرگذاری عظیم داشت.

چاپ بنر‌ها در موضوع شهادت امام رضا (ع) ابزاری قدرتمند در ترویج ارزش‌ها و اهمیت این واقعه است. بنرهای چاپ شده با تصاویر و متون معنوی، می‌توانند به جشن‌ها و مراسم مذهبی، مساجد، و مکان‌های عبادی جهت اطلاع‌رسانی و آموزش مردم در مورد حیات و شهادت امام رضا (ع) استفاده شوند. این ابزار به تعمق در موضوع مذهبی و تأثیرگذاری آن بر زندگی افراد کمک می‌کند.

بنر‌های چاپی به عنوان یک رسانه تبلیغی مؤثر و تاثیرگذار در جامعه شیعیان و مسلمانان می‌توانند به نشر و شناخت بهتر مفاهیم دینی و تأثیر شهادت امام رضا (ع) در سیره معصومانه‌ی او کمک کنند. این بنرها در بهبود فهم مردم نسبت به ارتباط بین اسلام و عدالت اجتماعی نیز نقش مهمی دارند و می‌توانند به تعمیق دینی و اخلاقی جامعه کمک کنند.

طرح بنر لایه بازی که با زمینه آبی و طلایی تزئین شده و دارای تصویر گلدسته حرم امام رضا (علیه‌السلام) و کبوتر است، یک نمایش زیبا و معنوی از عشق و ارتباط مردم با این امام بزرگ و حرم مطهر او را به تصویر می‌کشد.

1. زمینه آبی و طلایی در این بنر نمایانگر عناصر معنویت و تقوا در دین اسلام می‌باشد. رنگ آبی به عنوان نمایانگر آسمان و انسجام با طبیعت، و رنگ طلایی به عنوان نمایانگر ارتباط ارزشمند و ارجمندی با امام رضا (ع) در حرم او، این بنر را به نمادی از معنویت و عبادت تبدیل می‌کند.

2. تصویر گلدسته حرم امام رضا (ع) نمایانگر پیوند مردم با مکان مقدس حرم این امام بزرگ است. این تصویر نشانگر عشق و ارادت مردم به امام رضا (ع) و حرم او است که در آنجا برای اجتماع و ارتباط با او جمع می‌شوند.

3. تصویر کبوتر به عنوان نماد صلح و آرامش نشانگر ارزش‌های انسانی مانند محبت و انسجام اجتماعی است. این نماد به تأکید بر تعالی اخلاقی و تمایل به مشارکت و همدلی در جامعه اشاره می‌کند.

4. این طرح بنر به عنوان یک ابزار تبلیغی و آموزشی در مراسم‌ها و جشن‌های دینی، نمایشگاه‌ها، و فعالیت‌های مذهبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بنر نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دینی، انسانی، و اجتماعی دارد و به تعمق در فهم مفاهیم شهادت امام رضا (ع) و اهمیت حرم او کمک می‌کند.

5. این طرح بنر با ترکیب عناصر مذهبی و هنری، به عنوان یک اثر هنری و معنوی نمادی از محبت و ارادت مردم به امام رضا (ع) و حرم او خلق شده است و می‌تواند افراد را به فراگیری ارزش‌های انسانی و دینی بیشتر ترغیب کند.

طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا(ع)

طرح بنر شهادت امام رضا شامل:  تصویر گلدسته ، حرم امام رضا ، کبوتر و متن تسلیت شهادت امام رضا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام رضا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت امام رضا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                طلایی ، آبی

سایز:                               123 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت امام رضا
  • هم نشینی مناسب زمینه طلایی و آبی با طرح بنر شهادت امام رضا
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده از تایپوگرافی  مرتبط و تصویر گلدسته و حرم امام رضا در طرح بنر شهادت امام رضا (ع)

حرم امام رضا , طرح بنر شهادت امام رضا , بنر لایه باز , بنر سالروز شهادت امام رضا , طرح بنر آخر صفر , طرح بنر سالروز شهادت امام رضا , بنر 28شفر , طرح بنر مراسم عزاداری شهادت امام رضا , شهادت امام رضا , بنر مراسم عزاداری شهادت امام رضا , بنر شهادت ائمه , بنر تسلیت شهادت امام رضا , 28صفر , دانلود طرح بنر شهادت امام رضا , دانلود بنر شهادت امام رضا , بنر شهادت امام رضا , بنر آخر صفر , امام رضا , مراسم عزاداری شهادت امام رضا , بنر عزاداری 28صفر , گلدسته , کبوتر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325