بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 437121
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :230 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه یا دهه ایام فاطمیه، دوره‌ای است که در هر سال در ایام ایام زوج اول ماه جمادی الثانیه آغاز و در پنجاهمین روز این ماه به پایان می‌رسد. این دوره به ویژه برای جماعت شیعه، ویژگی‌ها و اهمیت خاصی دارد و در آن انواع مراسم، جلسات عزاداری و مراسمات دینی برگزار می‌شود.

استفاده از چاپ بنر در ایام دهه فاطمیه تاثیر مهمی در جذب توجه مخاطبان و اطلاع‌رسانی بهتر دارد. ابتدا، چاپ بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای مؤثر برای اطلاع‌رسانی در محل‌های عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مراکز دینی به کار روند. این بنرها معمولاً شامل پیام‌ها و اشعار مرتبط با دهه فاطمیه هستند و باعث افزایش شناخت و شرکت مردم در مراسمات می‌شوند.

ثانیاً، چاپ بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای ترویج و توسعه فعالیت‌های مذهبی در جامعه مؤثر باشند. با نمایش تصاویر و مطالبی مرتبط با اهمیت این دوره مذهبی، افراد را به مشارکت فعال در مراسمات و برنامه‌های مذهبی تشویق می‌کنند.

سوماً، چاپ بنرهای تبلیغاتی در فضاهای مجازی نیز اهمیت دارد. با انتشار بنرهای تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و پروفایل‌های مرتبط با مراسمات دینی، امکان دسترسی آسان به اطلاعات مرتبط با دهه فاطمیه فراهم می‌شود.

چهارماً، طراحی جذاب و خلاقانه بنرها می‌تواند تأثیر قوی در ایجاد حس مشارکت و همبستگی در جامعه داشته باشد. تصاویر زیبا و متن‌های انگیزشی بر روی بنرها، افراد را به فکر واکنش به مضمونات مذهبی و اعتقادی می‌اندازند.

در نهایت، چاپ بنرها در دهه فاطمیه می‌توانند وسیله‌ای مؤثر برای ارتقاء فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه باشند و به منظور ترویج ارزش‌ها و معارف دینی بکار گرفته شوند.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               230 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

شهادت حضرت فاطمه زهرا , بنر شهادت حضرت زهرا , بنر عزاداری دهه فاطمیه , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر دهه فاطمیه , طرح گل , شهادت حضرت فاطمه , مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه , بنر مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه , دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , بنر عزاداری دهه اول فاطمیه , بنر شهادت حضرت فاطمه , دهه اول فاطمیه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه , مراسم دهه اول فاطمیه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , تذهیب , کبوتر , بنر دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325