بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 435949
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه به عنوان دهه‌ای از ماه صفر در تقویم اسلامی، مرتبط با عزاداری و سوگواری برای یادآوری رویدادهای تلخ حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، دختر بزرگ پیامبر اسلام محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله) است. این دهه معمولاً با مراسمات و مجالس عزاداری همراه است که مسلمانان، به ویژه شیعیان، در طول آن به مرگ تلخ حضرت فاطمه و آثار ناشی از آن اشک می‌ریزند و ماتم می‌گیرند.

چاپ بنرها در این دوران می‌توانند تأثیرات مهمی در جلب توجه مردم و اطلاع‌رسانی درباره اهمیت این مراسمات داشته باشند. این بنرها با تصاویری از جشنواره عزاداری، متن‌هایی انگیزشی و مفهومی که به اهمیت این دهه و نقش حضرت فاطمه اشاره دارند، می‌توانند جمعیت را به شرکت فعال در مراسمات دهه فاطمیه ترغیب کنند.

اولین تأثیر چاپ بنر در این دوره، افزایش اطلاعات عمومی و شناخت مردم نسبت به دهه فاطمیه است. بنرهایی با تصاویر متنوع و مؤثر، می‌توانند مفهومات مرتبط با این دهه را به یادآوری کنند و افراد را به شرکت در مراسمات دعوت کنند.

دومین تأثیر این بنرها در افزایش احساس ارتباط و همبستگی مردم با حضرت فاطمه است. طراحی‌هایی که به وحدت و ارتباط با اهل‌بیت اشاره دارند، می‌توانند افراد را به تفکر در مورد اهمیت این دوره و شرکت در مراسمات تشویق کنند.

سومین تأثیر این بنرها در ترویج فرهنگ عزاداری و ماتم در جامعه است. با ارائه تصاویر معنادار و متن‌هایی که به فرهنگ و مقدسات مرتبط با دهه فاطمیه اشاره دارند، می‌توانند فرهنگ معنوی و عزاداری را ترویج دهند و جوانان را به شرکت فعال‌تر در این مراسمات دعوت کنند. به‌طور کلی، چاپ بنرها یک ابزار موثر در ارتقاء ارادت، افتخار، و شناخت جمعیت نسبت به دهه فاطمیه می‌باشند.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

دهه فاطمیه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت زهرا , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه , مراسم دهه اول فاطمیه , بنر عزاداری دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , فانوس , شهادت حضرت فاطمه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , بنر دهه فاطمیه , دهه اول فاطمیه , تذهیب , بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , بنر عزاداری دهه اول فاطمیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325