بنر مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه

شناسه مطلب : 437053
ابعاد :100 در 280 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :102 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه به عنوان دهه‌ای مذهبی و عزاداری در ایام سوگواری برای خاندان پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیها) و به خصوص حضرت فاطمه الزهرا (سلام‌الله‌علیها) تعیین شده است. این دهه در ماه محرم، به ویژه در ایام اولین دهه این ماه، جریان دارد. چاپ بنرها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی و ارتباطی موثر، می‌توانند تأثیرات بسیاری در ترویج ارزش‌ها و هدف معنوی این دهه داشته باشند.

اولاً، بنرها به عنوان ابزاری بصری می‌توانند با نمایش تصاویر و نقوش مرتبط با دهه فاطمیه، احساس عزا و محبت به اهل بیت را تقویت کنند. این تصاویر می‌توانند نمادی از عشق و ارتباط عمیق مسلمانان با خاندان پیامبر (صلی‌الله‌علیها) باشند.

ثانیاً، از طریق نقل پیام‌ها و شعارهای مفهوم در بنرها، می‌توان به ترویج ارزش‌های اخلاقی، صداقت، و ایثارگرایی که در زندگی حضرت فاطمه (سلام‌الله‌علیها) به نمایش گذاشته شده، پرداخت. این پیام‌ها می‌توانند بر تفکرات مخاطبان تأثیر بگذارند و آنان را به تحلیل و تأمل در این ارزش‌ها دعوت کنند.

سوماً، بنرها به عنوان وسیله اطلاع‌رسانی می‌توانند افراد را با برنامه‌ها و مراسمات مختلف در دهه فاطمیه آشنا کنند. اطلاع‌رسانی مناسب در بنرها می‌تواند به افراد این امکان را بدهد تا به صورت فعّال در مراسمات عزاداری و عبادی شرکت کنند.

رابعاً، بنرها می‌توانند به ترویج فرهنگ ماتم و عزاداری در جامعه کمک کنند. این بنرها می‌توانند احساس هویت مذهبی و عقیدتی را در جامعه تقویت کنند و مردم را به شرکت در فعالیت‌های مرتبط با دهه فاطمیه ترغیب نمایند.

پنجماً، با چاپ بنرها می‌توان به ترویج انسجام و همبستگی ملت در این دهه مذهبی کمک کرد. این بنرها می‌توانند افراد را به اشتراک گذاری در مراسمات دینی و عزاداری تشویق کرده و احساس وحدت و انسجام را تقویت نمایند.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:فانوس ، کبوتر ،نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، سبز

سایز:                               102 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و سبز با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

بنر عزاداری دهه اول فاطمیه , تذهیب , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , بنر شهادت حضرت زهرا , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , طرح گل , بنر شهادت حضرت فاطمه , دهه فاطمیه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , بنر دهه فاطمیه , مراسم دهه اول فاطمیه , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , فانوس , دهه اول فاطمیه , بنر مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه , طرح بنر دهه فاطمیه , کبوتر , شهادت حضرت فاطمه , بنر عزاداری دهه فاطمیه , مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه , بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325