بنر مراسم تعزیه خوانی

شناسه مطلب : 446498
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :75 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر مراسم تعزیه خوانی

ماه محرم به عنوان یکی از ماه‌های مقدس در تقویم اسلامی، دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای برای جامعه مسلمانان، به خصوص شیعیان است. این ماه به مناسبت و عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یارانش در روز عاشورا، در سال 61 هجری قمری در کربلا برگزار می‌شود. مراسمات عزاداری این ماه، فرصتی است برای تعمق در ارزش‌های انسانی، صلح آمیزی، و عدالت اجتماعی که امام حسین (ع) بر آن ایستاده بود.

چاپ بنرها در ماه محرم می‌تواند تأثیر بسزایی در ارتقای آگاهی عمومی و جذب مشارکت جامعه داشته باشد. این بنرها با نمایش تصاویر نمادین امام حسین (ع)، مکتب انسانیت و ارزش‌های دینی، می‌توانند ارتباط عمیق‌تری بین افراد جامعه و این ارزش‌ها ایجاد کنند. طراحی‌های مناسب و پیام‌های معانی‌دار در بنرها، می‌توانند احساسات مردم را به سمت شناخت بهتری از مفهوم عزاداری و تعظیم به امام حسین (ع) سوق دهند.

علاوه بر این، بنرهای محرم می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای تشویق به شرکت فعال در مراسمات عزاداری عمل کنند. با استفاده از این ابزارها، می‌توان افراد را به حضور فعال در مراسمات تشویق کرده و ارتباط بین نهادهای محلی و جامعه را تقویت نمود. بنرهای محرم باعث تعمیق ارتباطات اجتماعی و فرهنگی در جامعه می‌شوند و به ترویج ارزش‌های انسانی و دینی کمک می‌کنند.

طرح لایه باز بنر ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تعزیه خوانی محرم

 طرح بنر تعزیه خوانی شامل: تایپوگرافی تعزیه خوانی ، تذهیب ،نقوش مذهبی و متن مرتبط با مراسم تعزیه خوانی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               75 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و طرح بنر تعزیه خوانی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی تعزیه خوانی مناسب با طرح بنر تعزیه خوانی ایام عزاداری محرم

 

 


طرح بنر محرم , طرح پوستر تعزیه خوانی , محرم , تعزیه خوانی امام حسین , طرح محرم , تصویر تعزیه خوان , بنر مراسم تعزیه خوانی , بنر محرم , تعزیه خوانی عاشورا , تعزیه خوانی , طرح لایه باز پوستر تعزیه خوانی , تایپوگرافی تعزیه خوانی , طرح بنر مراسم تعزیه خوانی , پوستر تعزیه خوانی , بنر تعزیه خوانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325