بنر محل اسکان مسافران نوروزی

شناسه مطلب : 441818
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :52 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر محل اسکان مسافران نوروزی

عید نوروز یکی از مهم‌ترین و پرجاذبه‌ترین جشن‌ها در فرهنگ و تقویم ایرانی است که به عنوان شروع سال نو و فصل بهار، با شادی و شور و نشاط جشن گرفته می‌شود. این جشن، نمادی از تازه شروع، امید و بازتولید زندگی است که با آغاز فصل بهار همراه است. در این روز، خانواده‌ها و دوستان با هم می‌آیند تا با هم به یادگاری شادی و خوشبختی این مناسبت بپردازند و از لذت‌های بهاری بهره‌مند شوند.

تاثیر چاپ بنر در این روز نمی‌تواند نادیده گرفته شود. بنرهایی که با موضوع عید نوروز و بهاری طراحی شده‌اند، می‌توانند به عنوان ابزاری موثر در تبلیغات و جذب توجه مخاطبان عمل کنند. این بنرها می‌توانند با استفاده از تصاویر رنگارنگ، عناصر مرتبط با نوروز مانند سمبل‌های هفت‌سین، هلالی و گل‌های بهاری، حال و هوای خوشایند و شادی را به مخاطبان منتقل کنند. این تصاویر و پیام‌های مثبت می‌توانند احساس ارتباط و همبستگی با مخاطبان را تقویت کرده و ایجاد انگیزه برای بازدید از مکان‌ها و فروشگاه‌ها، افزایش فروش و جذب مشتریان جدید را تسهیل کنند.

به علاوه، چاپ بنرهای متنوع و جذاب می‌تواند به شما کمک کند تا حضور برند خود را در بازار بهبود بخشیده و شناخت بیشتری از سرویس‌ها و محصولات خود را به جامعه مخاطبان ارتقاء دهید. این بنرها می‌توانند به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند، پیام‌های مهم و اخبار مرتبط با فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و سایر کسب‌وکارها را به مخاطبان منتقل کنند و در نتیجه به افزایش فروش و درآمد شما کمک کنند.

عناصر طرح لایه باز بنر اسکان مسافران نوروزی

طرح بنر عید نوروز  شامل:تصویر هفت سین و متن اسکان مسافران نوروزی که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر پیام شهروندی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر اسکان مسافران نوروزی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               52 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اسکان مسافران نوروزی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر هفت سین در طرح بنر اسکان مسافران نوروزی

محل اسکان مسافران نوروزی , طرح بنر اسکان مسافران نوروزی , بنر اسکان مسافران نوروزی , بنر مسافران نوروزی , بنر پیام شهروندی , طرح بنر نوروز , طرح لایه باز بنر پیام شهروندی , بنر نوروز , طرح لایه باز بنر اسکان مسافران نوروزی , طرح بنر مسافران نوروزی , طرح بنر پیام شهروندی , بنر لایه باز اسکان مسافران نوروزی , پیام شهروندی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325