بنر محل اسکان مسافران نوروزی

شناسه مطلب : 441732
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :43 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر محل اسکان مسافران نوروزی

عید نوروز یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین جشن‌های فرهنگی در ایران و مناطقی از جهان می‌باشد که به عنوان نمادی از شروع فصل بهار و تجدید زندگی مورد جشن و سرور است. این جشن، همچنین با پرشکوه‌ترین آیین‌ها و رسوم مردمی همراه است که از نمایشگاه‌های هنری و صنایع دستی گرفته تا سفره‌های سنتی و موزیک و رقص‌های محلی، همه بخشی از جذابیت این عید را تشکیل می‌دهند.

چاپ بنرهای مرتبط با عید نوروز می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی در جامعه داشته باشد. این بنرها، با به کارگیری تصاویر و متن‌های مرتبط با عید، نه تنها توانایی جلب توجه مخاطبان را دارند بلکه می‌توانند احساس ارتباط و انسجام بین اعضای جامعه را تقویت کنند. از طریق بنرهای چاپی می‌توان اطلاعات مربوط به برنامه‌ها، رویدادها و فعالیت‌های مرتبط با عید نوروز را به جامعه اطلاع‌رسانی کرده و همچنین حضور فرهنگی و هنری این جشن را به شیوه‌ای زیبا به نمایش درآورد.

به طور کلی، تأثیرات بنرهای چاپی برای عید نوروز، در افزایش آگاهی مردم از اهمیت و شادی این جشن مهم و همچنین تقویت ارتباطات اجتماعی و فرهنگی در جامعه بسیار بزرگ است. این بنرها، به عنوان یک وسیله ارتباطی قدرتمند، می‌توانند به ایجاد انگیزه برای مشارکت فعال در جشن‌ها و رویدادهای عیدی کمک کنند و جوانب مختلف فرهنگ و هنر ایرانی را به شکلی جذاب به نمایش بگذارند.

طراحی یک بنر لایه باز به مناسبت عید نوروز با زمینه آبی و طرح شکوفه، می‌تواند یک ابزار بسیار جذاب و مؤثر برای جلب توجه و جشن و سرور در این جشن مهم فرهنگی باشد. این طرح، با استفاده از رنگ آبی به عنوان پس‌زمینه و تصویر شکوفه، احساسی از تازگی، شادابی و شروعی جدید را به مخاطبان القا می‌کند.

  1. زمینه آبی: انتخاب رنگ آبی به عنوان پس‌زمینه بنر، نه تنها بازتابی از آسمان آبی و شفاف این فصل فرا را می‌دهد، بلکه حس انتقالی از آرامش و امید را به مخاطبان منتقل می‌کند. رنگ آبی همچنین نمایانگر زیبایی و صلح است که با مفهوم عید نوروز همخوانی دارد.

  2. طرح شکوفه: شکوفه‌ها به عنوان نمادی از شکوفه‌های بهاری و زیبایی فصل بهار، احساسی از تازگی، رویش و شادی را به مخاطبان منتقل می‌کنند. این طرح می‌تواند احساسی از امید و شروعی جدید را به مخاطبان ارائه دهد و آنها را به جشن و سرور در عید نوروز دعوت کند.

  3. تایپوگرافی مناسب: استفاده از تایپوگرافی مناسب و زیبا برای نوشته‌های مرتبط با عید نوروز، اطلاعات را به یک شکل زیبا و جذاب ارائه می‌دهد و توجه مخاطبان را جلب می‌کند. فونت‌های زیبا و خوانا می‌توانند ارتباط بین بنر و مخاطب را تقویت کنند.

  4. متن‌های توضیحاتی: افزودن متن‌های کوتاه اما ارزشمند به بنر، اطلاعات بیشتری را در مورد عید نوروز، رویدادها و فعالیت‌های مرتبط با آن به مخاطبان ارائه می‌دهد و آنها را به مشارکت فعال در جشن‌ها و رویدادهای مربوط به نوروز تشویق می‌کند.

با استفاده از این عناصر، طراحی یک بنر لایه باز با زمینه آبی و طرح شکوفه می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب توجه و جشن و سرور در عید نوروز عمل کند و احساسات مثبتی را در مخاطبان القا کند.

عناصر طرح لایه باز بنر اسکان مسافران نوروزی

طرح بنر عید نوروز  شامل:تصویر شکوفه و متن اسکان مسافران نوروزی که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر پیام شهروندی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر اسکان مسافران نوروزی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               43 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اسکان مسافران نوروزی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شکوفه در طرح بنر اسکان مسافران نوروزی

پیام شهروندی , طرح لایه باز بنر اسکان مسافران نوروزی , طرح بنر اسکان مسافران نوروزی , طرح بنر پیام شهروندی , بنر مسافران نوروزی , طرح لایه باز بنر پیام شهروندی , بنر اسکان مسافران نوروزی , طرح بنر مسافران نوروزی , بنر لایه باز اسکان مسافران نوروزی , محل اسکان مسافران نوروزی , بنر نوروز , طرح بنر نوروز , بنر پیام شهروندی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325