بنر لایه باز ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت

شناسه مطلب : 432250
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :56 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر هفته وحدت

هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) یکی از مهم‌ترین و مورد احترام‌ترین رویدادها در دین اسلام است. این هفته به مناسبت تجدید ارتباط مسلمانان با ارزش‌های وحدت و همبستگی اسلامی برگزار می‌شود. ولادت پیامبر اکرم (ص) نیز نماد عشق و ارتباط مطلق مسلمانان با نبی بزرگ اسلام است. چاپ بنرهای به مناسبت این روزها تأثیرات قابل توجهی در ترویج پیام و اهداف این رویدادها دارد.

بنرهای چاپ شده به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) می‌توانند به عنوان وسیله‌ای بصری و قابل توجه، پیام‌های اصول وحدت و محبت را به مردم منتقل کنند. تصاویر پیامبر اکرم (ص) و پیام‌های او در این بنرها می‌توانند عمق ارزش‌های دینی را نمایان کرده و مردم را به فکر واحدگی و اتحاد در دین اسلام ترغیب کنند.

چاپ بنرهایی به مناسبت این رویدادها همچنین می‌تواند به تشویق مردم به شرکت در مراسم‌ها و برنامه‌های مذهبی مرتبط با هفته وحدت و ولادت پیامبر (ص) کمک کند. این بنرها می‌توانند جلب توجه مردم را به سمت این مراسم‌ها کشانده و باعث شود تا مردم به نحوی فعالانه در فراگیری این اصول و ارزش‌ها شرکت کنند. به کمک چاپ بنرها، می‌توانید پیام‌های مهم این رویدادها را به جامعه انتقال دهید و به تعزیز وحدت و همبستگی در جوامع اسلامی کمک کنید.

طرح بنر روز ولادت حضرت محمد (ص)، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته وحدت

طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) شامل: تایپوگرافی، تذهیب، کادر مذهبی، تذهیب و متن گرامیداشت ولادت حضرت محمد (ص) حضرت صادق (ع) و هفته وحدت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر ولادت پیامبر

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               56 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز ولادت حضرت محمد (ص) 
  • هم نشینی مناسب زمینه سفید با طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص)
  • طراحی بنر با استفاده از المانهای مذهبی
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) 

بنر لایه باز ولادت حضرت محمد , بنر میلاد امام صادق , بنر هفته وحدت , بنر تولد حضرت محمد , طرح بنر ولادت امام صادق , ولادت حضرت محمد , بنر ولادت حضرت محمد , بنر میلاد ائمه , امام صادق , طرح بنر هفته وحدت , بنر ولادت پیامبر , طرح گل , طرح بنر ولادت حضرت محمد , بنر ولادت امام جعفر صادق , بنر ولادت امام صادق , بنر لایه باز هفته وحدت , ولادت پیامبر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325