بنر لایه باز ولادت حضرت علی اکبر (ع) psd

شناسه مطلب : 440603
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :49 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر سالروز ولادت حضرت علی اکبر

روز جوان فرصتی است برای تجدید نظر در اهمیت و نقش جوانان در جامعه و تأکید بر اهمیت مشارکت آنان در تحولات اجتماعی و فرهنگی. این روز، به عنوان یک رویداد مهم و معنوی، با انگیزه و اشتیاق بسیار از طرف جوانان جشن گرفته می‌شود. چاپ بنرهای مربوط به روز جوان، می‌تواند نقش مهمی در افزایش اطلاعات و شناخت جامعه از مسائل و مشکلات مربوط به جوانان داشته باشد.

بنرهای مربوط به روز جوان، می‌توانند انگیزه و اشتیاق جوانان را برای مشارکت فعال‌تر در امور جامعه‌ای و فرهنگی تقویت کنند. این بنرها می‌توانند به صورتی زیبا و جذاب طراحی شده و شامل پیام‌های الهام‌بخش و انگیزشی باشند که جوانان را به عمل و فعالیت‌های مثبت ترغیب کنند و آنها را به شرکت در فعالیت‌های اجتماعی، آموزشی و فرهنگی دعوت کنند.

همچنین، چاپ بنرهای مربوط به روز جوان می‌تواند به عنوان یک وسیله ارتباطی مؤثر بین جوانان و مسئولان و سازمان‌های مربوطه عمل کند. این بنرها می‌توانند مسائل و نیازهای جوانان را به نمایش بگذارند و به مسئولان و تصمیم‌گیران اجتماعی کمک کنند تا بهترین راه‌حل‌ها را برای حل مشکلات و پاسخ به نیازهای این گروه جامعه‌ای حیاتی پیدا کنند. به این ترتیب، چاپ بنرهای مرتبط با روز جوان می‌تواند به توسعه و پیشرفت جامعه به‌طور کلی کمک کند و نقش مهمی در ایجاد ارتباط و تعامل مثبت بین جوانان و سایر اعضای جامعه ایفا کند.

بنر لایه باز ولادت حضرت علی اکبر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز جوان

طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر شامل: تایپوگرافی سلام علی اکبر حسین  و متن گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر (ع) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر  ولادت حضرت علی اکبر

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               48 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز جوان
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی سلام علی اکبر حسین و عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر

 

پوستر ولادت حضرت علی اکبر , طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر , حضرت علی اکبر , پوستر ولادت حضرت علی اکبر , بنر ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان , طرح ولادت حضرت علی اکبر , دانلود طرح لایه باز روز جوان, طرح لایه باز دانلود , پوستر لایه باز روز جوان,بنر شهادت حضرت علی اکبر, پوستر روز جوان,  روز جوان , طرح روز جوان , بنر psd ,روز جوان , بنر روز جوان,بنر ولادت حضرت علی اکبر,بنر میلاد حضرت علی اکبر,تایپوگرافی علی اکبر , بنر تولد حضرت علی اکبر,روز جوان


طرح لایه باز بنر روز جوان , تایپوگرافی سلام علی اکبر حسین , دانلود طرح لایه باز روز جوان , حضرت علی اکبر , طرح ولادت حضرت علی اکبر , طرح روز جوان , روز جوان , کاشی کاری , طرح بنر ولادت حضرت علی اکبر , بنر روز جوان , بنر لایه باز روز جوان , بنر ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان , طرح بنر روز جوان , طرح لایه باز دانلود , بنر psd , طرح لایه باز بنر ولادت حضرت علی اکبر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325