بنر لایه باز ولادت امام حسین و روز پاسدار

شناسه مطلب : 440355
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :128 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار

ولادت امام حسین (ع) یکی از لحظات شیرین و پربرکت در تاریخ اسلام است که هر ساله به عنوان یک رویداد مهم و ارتفاعی در تقویت اراده و ایمان مسلمانان جشن گرفته می‌شود. امام حسین (ع) با ایثار و قرار گرفتن در راه عدالت و حق، نمادی از استقامت و شجاعت در مقابل ظلم و فساد است. ولادت این امام بزرگ، موجب احیای ارزش‌های انسانی و دینی در جامعه می‌شود.

تاثیر چاپ بنر به مناسبت ولادت امام حسین (ع) نه تنها در اطلاع‌رسانی و گسترش این رویداد مهم بلکه در تحول و شکل‌دهی به نگرش و ایمان افراد نیز بسیار زیاد است. بنرها با تصاویر جذاب امام حسین (ع) و پیام‌های الهی، می‌توانند مخاطبان را به تفکر و تأمل در اندیشه‌ها و علایق امام حسین (ع) دعوت کنند و ایشان را به راه‌های عدالت و انسانیت هدایت نمایند.

چاپ بنر به عنوان یک ابزار بصری و تبلیغاتی مؤثر، می‌تواند جلب توجه مردم را به این رویداد دینی کرده و ایشان را به شرکت فعال در مراسمات و جشن‌های مختلف به مناسبت ولادت امام حسین (ع) دعوت نماید. این اقدامات نه تنها به ترویج ارزش‌های اسلامی کمک می‌کنند بلکه به تعمیق ارتباط مردم با این شخصیت الهی نیز کمک می‌نمایند.

به طور کلی، چاپ بنر به مناسبت ولادت امام حسین (ع) می‌تواند نقش مهمی در افزایش ایمان، ارتقاء اخلاقیات و ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه ایفا کند. این اقدامات می‌توانند موجب تأثیرگذاری بیشتر اراده و اعتقاد مردم به ارزش‌های انسانی و دینی شود.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت ولادت امام حسین (ع) با زمینه آبی و تایپوگرافی با پیام "یا ابا عبدالله"، یک گزینه فوق‌العاده برای ایجاد یک جو متفاوت و معنوی به مناسبت این روز مهم است. زمینه آبی به عنوان نماد آسمان و حس شفافیت و صفا، با تایپوگرافی "یا ابا عبدالله" می‌توانند حس تواضع و ارتباط عمیق با امام حسین (ع) را ترویج دهند.

در بالای بنر، تایپوگرافی با عبارت "یا ابا عبدالله" می‌تواند به عنوان نقطه محوری و تمرکزی ایستاده و ارتباط مستقیم با امام حسین (ع) را برقرار کند. این پیام مختصر اما پراز معنا، می‌تواند حضور قوی این شخصیت الهی را به یادآوری کند.

تصویر امام حسین (ع) نیز در بخش میانی بنر می‌تواند قرار گیرد. این تصویر می‌تواند با رنگ آبی زمینه، حس آرامش و عظمت را به نمایش بگذارد و جذابیت بصری طراحی را افزایش دهد.

استفاده از فونت‌های زیبا و مطابق با موضوع، می‌تواند پیام‌ها و افکار مرتبط با امام حسین (ع) را با قدرت و اثر بیشتری به تصویر بکشد. انتخاب اندازه و رنگ مناسب برای متن‌ها، تأثیر بصری مثبتی را به همراه خواهد داشت.

در پایین بنر، می‌توان یک پاراگراف دعای مخصوص به مناسبت ولادت امام حسین (ع) را اضافه کرد. این دعا می‌تواند حس تأمل و تعبیر از محبت و اراده امام حسین (ع) را به خوبی به افراد منتقل کند و ایشان را به شرکت در مراسمات مذهبی دعوت نماید.

بنر لایه باز  ولادت امام حسین و روز پاسدار ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح ولادت امام حسین و روز پاسدار

طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار  شامل: تایپوگرافی یا ابا عبدالله ، طرح گل ، تذهیب و متن گرامیداشت ولادت امام حسین و روز پاسدار می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر اعیاد ولادت امام حسین و روز پاسدار

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               128 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی در طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر تایپوگرافی یا ابا عبدالله در طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار

 


روز پاسدار , روز جانباز , عید شعبانیه , طرح بنر روز پاسدار , امام حسین (ع) , پاسدار , بنر پاسدار , عید شعبانیه , طرح بنر لایه باز روز پاسدار , بنر مناسبتی , اعیاد شعبانیه , بنر ولادت , ولادت امام حسین (ع) , تذهیب , بنر شعبانیه , شعبانیه , پاسدار , جانباز , بنر روز پاسدار , بنر لایه باز روز پاسدار , بنر ولادت امام حسین (ع) , پاسدار , تایپوگرافی یا ابا عبدالله , بنر اعیاد شعبانیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325