بنر لایه باز ولادت امام حسن مجتبی (ع)

شناسه مطلب : 442041
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :304 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام حسن مجتبی

ولادت امام حسن مجتبی (ع) یکی از رویدادهای فراگیر و مهم در تاریخ اسلام است که هر سال توسط مسلمانان به عنوان یک مراسم معنوی و روحانی جشن گرفته می‌شود. امام حسن (ع) به عنوان فرزند دوم پیامبر اسلام (ص) و جانشین او، نقش بسیار مهمی در انتشار اصول دینی، اخلاقی و انسانی داشته و با عمل به عدالت، مهربانی، و احترام به حقوق انسانی، مثال زندگی انسانی مطلوب را نشان داد.

چاپ بنرها به منظور ترویج ارزش‌ها و اهمیت ولادت امام حسن مجتبی (ع) می‌تواند تأثیرات قابل توجهی داشته باشد. این بنرها می‌توانند به نمایش گذاشتن زندگی و اندیشه‌های امام حسن (ع) و تأکید بر ارزش‌هایی همچون عدالت، مهربانی، و اخلاق در جامعه کمک کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند با ایجاد هویتی معنوی و روحانی، مردم را به عمل در راستای این ارزش‌ها دعوت نمایند.

علاوه بر این، چاپ بنرهای مرتبط با ولادت امام حسن مجتبی (ع) می‌تواند به تبلیغات برای برندها و محصولات مذهبی کمک کند. این بنرها با نشان دادن ارتباط بین برند و ارزش‌های دینی و انسانی که امام حسن (ع) نمایانگر آن‌ها بود، می‌توانند به تقویت تصویر برند و جذب مخاطبان موثر باشند. در کل، طراحی و چاپ بنرهای به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) می‌تواند نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دینی، انسانی و اخلاقی که امام حسن (ع) به آن‌ها پایبند بود، داشته باشد و می‌تواند مردم را به شناخت بهتر از زندگی و اندیشه‌های او تشویق کند.

بنر ولادت امام حسن مجتبی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی

طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی شامل:تایپوگرافی یا حسین بن علی ، طرح و تصویر تسبیح و متن مرتبط با ولادت امام حسن می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت امام حسن مجتبی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، قرمز

سایز:                               304 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن مجتبی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و قرمز با طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی و تایپوگرافی یا حسین بن علی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر تسبیح در طرح بنر ولادت امام حسن مجتبی

 


تصویر تسبیح , بنر ولادت امام حسن , بنر تولد امام حسن , امام حسن مجتبی , تایپوگرافی یا حسن بن علی , بنر ولادت امام حسن , پوستر ولادت امام حسن مجتبی , امام حسن , یا حسن بن علی , ولادت امام حسن , تذهیب , ولادت امام حسن مجتبی , بنر لایه باز ولادت امام حسن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325