بنر لایه باز هفته بسیج

شناسه مطلب : 435450
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

طرح بنر گرامیداشت هفته بسیج

هفته بسیج یک مناسبت مهم در تقویت اراده ملی و افزایش همبستگی جامعه ایران است. تأثیر چاپ بنر در این هفته قابل توجه بوده و به عنوان یک وسیله ارتباطی و تبلیغاتی بسیار مؤثر در ترویج اهداف بسیجی و ایجاد حس مشارکت فعّال در جامعه عمل می‌کند. بنرها با ارائه تصاویر نمادین و پیام‌های انگیزشی، توانسته‌اند اراده ملی را تقویت کرده و افراد را به مشارکت فعّال در فعالیت‌های بسیجی دعوت کنند.

استفاده از بنرها در مکان‌های عمومی، مساجد، مدارس، و فضاهای شهری به نحوی است که جلب توجه مردم را به خود اختصاص دهد. این بنرها با تصاویری نمادین از فعّالیت‌های بسیجی، شعارهای ملی، و تایپوگرافی جذاب، حس ارتباط مردم با این هفته را ایجاد می‌کنند. همچنین، طراحی لایه باز برای بنرها این امکان را فراهم می‌کند که محتوا و پیام بنرها به تناسب با مسئولیت‌ها و اهداف هر جامعه خاص تغییر یابد.

تأثیر چاپ بنر در ایجاد حس مشارکت در هفته بسیج قابل توجه است. این بنرها نه تنها اطلاعات لازم را به مردم منتقل می‌کنند، بلکه با ایجاد حسی از وحدت ملی و همبستگی، افراد را به مشارکت فعّال در برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با بسیج ترغیب می‌کنند. به‌طور کلی، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و ارتباطی قدرتمند، در تعزیز اهداف هفته بسیج و تحقق اراده ملی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

بنر لایه باز تبریک هفته بسیج، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر هفته بسیج

طرح بنر هفته بسیج شامل: متن بسیج امید ملت ایران ، تصویر پرچم ایران و متن گرامیداشت هفته بسیج می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی هفته بسیج، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته بسیج می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی بنر لایه باز تبریک هفته بسیج

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          300  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                               32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز گرامیداشت هفته بسیج
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر هفته بسیج
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی شیک و کاربردی بنر هفته بسیج

دانلود بنر هفته بسیج , بسیج امید ملت ایران , بنر لایه باز هفته بسیج , طرح بنر لایه باز هفته بسیج , پرچم ایران , طرح بنر گرامیداشت هفته بسیج , پرچم ایران , بنر گرامیداشت هفته بسیج , طرح بنر هفته بسیج , بنر هفته بسیج , بسیج , بسیجی , دانلود بنر هفته بسیج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325