بنر لایه باز مراسم شیرخوارگان حسینی

شناسه مطلب : 426471
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :271 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر مراسم شیرخوارگان

ماه محرم در تقویم اسلامی ماهی است که به خاطر تجلیل و احیای عزاداری‌ها و مراسم سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در عاشورا، بیشترین اهمیت را برای مسلمانان دارد. این ماه برای شیعیان جهان یادآور شهادت و تضحیات شجاعانه امام حسین (ع) و یارانش در صحنه‌ی کربلا می‌باشد. در طول ماه محرم، مردم به سربرآوردن اندوه و غم از دست رفتن شهدای کربلا، برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری، تجمعات مذهبی و تلاوت قرآن می‌پردازند.

یکی از مراسم معروف و مهم در این ماه، مراسم شیرخوراگان حسینی است. این مراسم در دهه‌ی اول ماه محرم برگزار می‌شود و در آن عزاداران با شیر خوردن به یاد شهدای کربلا، عزا و ماتم را به اوج می‌رسانند. شیر در این مراسم نمادی از خون شهدا است و عزاداران به شیر مخلوطی از آب و رنگ قرمز و حلقه‌هایی از شیرینی توت فرنگی نوشیده و با ذکر نام شهدای کربلا و عزاخوانی، عزاداری و عشق به اهل بیت را به نمایش می‌گذارند.

تأثیر چاپ بنر در این روز نیز قابل توجه است. چاپ بنر‌ها برای اطلاع‌رسانی درباره‌ی زمان و مکان برگزاری مراسمات محرمی و شیرخوراگان حسینی بسیار مفید است. این بنرها می‌توانند اطلاعات مهمی مانند تاریخ، ساعت و مکان برگزاری مراسم را در اختیار عزاداران قرار دهند و به آنها کمک کنند تا به راحتی به محل مراسم برسند. همچنین، چاپ بنرها به عزاداران و سایر افراد اجازه می‌دهد تا در تبلیغات و اطلاع‌رسانی مراسم مشارکت کنند و از اهمیت و ارزش این مراسم به دیگران آگاهی بخشند. این ابزارهای تبلیغاتی در گسترش و احیای فرهنگ عزاداری و عشق به اهل بیت (ع) نقش مهمی دارند و تأثیر قابل توجهی در تعامل و حضور مردم در این مراسمات دارند.

طرح لایه باز بنر همایش شیرخوارگان حسینی، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شیرخوارگان حسینی

طرح بنر مراسم شیرخوارگان شامل: تصویر نوزاد، تایپوگرافی شیرخوارگان حسینی و متن مرتبط در طرح بنر  می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر همایش شیرخوارگان حسینی

ابعاد:                               200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               271 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شیرخوارگان حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی شیر خوارگان حسینی در طرح بنر شیرخوارگان حسینی
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی در طرح بنر شیرخوراگان حسینی

دانلود بنر ماه محرم , بنر لایه باز محرم , کادر اسلیمی , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , بنر عاشورا , دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , بنر عزاداری محرم , بنر محرم , بنر ماه محرم , بنر ایام محرم , شهادت حضرت علی اصغر , طرح بنر ماه محرم , ماه محرم , بنر مراسم شیرخوارگان حسینی , طرح بنر محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر ایام سوگواری محرم , بنر شیرخوارگان حسینی , محرم , مراسم شیرخوارگان امام حسین , بنر تسلیت محرم , کادر تذهیب , طرح بنر ایام محرم , طرح بنر تسلیت محرم , شیرخوارگان , طرح بنر محرم , دانلود بنر محرم , بنر ماه محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , شیرخوارگان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325