بنر لایه باز شهادت سردار سلیمانی

شناسه مطلب : 437803
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :151 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
رویا یزدانی
تصویر ساز : رویا یزدانی
IranTarh.com
حروف نگاری : IranTarh.com

بنر سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی

شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در تاریخ 3 ژانویه 2020 در یک حمله هوایی امریکایی در بغداد، عراق، اتفاق افتاد. او یکی از شخصیت‌های برجسته نظام اسلامی ایران بود و نقش بسیار مهمی در پشتیبانی از جبهه‌های مقاومت در منطقه، به ویژه در سوریه و عراق، داشت. سلیمانی با افکار و اقدامات موثر در مقابله با تهدیدهای امنیتی به دفاع از منافع ایران و منطقه مشغول بود و اغلب به عنوان "قهرمان مقاومت" توسط مردم ایران و سایر کشورهای منطقه شناخته می‌شد.

روزهای اطراف شهادت سردار سلیمانی در ایران به عنوان روز قدس اعلام شد و در این روز سالانه مراسم‌ها و تظاهراتی با شعارها و بنرهای محوری از سوی مردم برگزار می‌شود. چاپ بنرها و پوسترها به عنوان یک ابزار بسیار مهم در این رویدادها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بنرها نه تنها به گرامیداشت شهید سردار سلیمانی می‌پردازند، بلکه پیام‌های متنوعی از جمله افکار انقلابی، حمایت از مقاومت در منطقه و مخالفت با سیاست‌های امریکا و ائتلاف‌های ضدایرانی را به تصویر می‌کشند.

این بنرها با هدف ایجاد هویت و انسجام در مردم، افزایش ایمان به ارزش‌های انقلاب اسلامی و نقل و انتقال پیام‌های اجتماعی و سیاسی، تأثیر گذاری بیشتری در رویدادهای مربوط به روز قدس دارند. از طرفی، این بنرها نمایانگر تفاوت افکار و عقیده‌های مردم در قبال مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی نیز می‌باشند.

طراحی بنر لایه باز به منظور گرامیداشت از شهید قاسم سلیمانی با زمینه سفید و آبی، یک چالش خلاقانه است که باید همچنان از ارزش‌ها و پیام‌های ایشان الهام گرفته شود. زمینه سفید در طراحی بنر نماد صفا و پاکیزگی است و به عنوان پس‌زمینه‌ای مناسب برای نمایش تصاویر با رنگ‌های زنده و جذاب، به خصوص آبی که نمایانگر ثبات و اعتماد به نفس است، علیه آنچه که قاسم سلیمانی در راه حفظ امنیت منطقه انجام داد.

در این بنر لایه باز، تصویر قاسم سلیمانی باید به شکل بزرگ و متمرکز قرار گیرد تا تأثیر گرامیداشت ایشان تقویت شود. استفاده از آبی به عنوان رنگ محوری در بنر، نه تنها احساس حمایت و ایمان به ارزش‌های انقلابی را تقویت می‌کند بلکه با رنگهای دیگر نیز هماهنگی داشته و زیبایی ظاهری را افزایش می‌دهد.

همچنین، در بنر لایه باز می‌توان از عناصر گرافیکی مختلفی مانند الگوها، خطوط و شکل‌ها استفاده کرد تا طراحی را جذاب و حرفه‌ای نمایان سازد. افزودن شعارها و پیام‌های معنی‌دار نیز به تأثیرگذاری بنر افزوده و ارتباط بیشتری با مخاطبان خلق کند.

در نهایت، اطمینان از قابلیت لایه باز بنر اهمیت دارد تا کاربران بتوانند با ویرایش و تغییرات دلخواه به طرح دست یابند و این بنر را با توجه به موقعیت‌ها و موضوعات مختلف مورد استفاده قرار دهند.

بنر شهادت سردار قاسم سلیمانی ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شامل: تصویر سردار شهید سلیمانی، تایپوگرافی ، و متن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز شهادت حاج قاسم سلیمانی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               151 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت سردار قاسم سلیمانی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهید سردار سلیمانی در طرح بنر سالگرد شهادت سردار سلیمانی
  • طراحی بنر استفاده از تایپوگرافی کاربردی در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

بنر تسلیت لایه باز , دانلود بنر تسلیت , طرح psd , بنر شهادت حاج قاسم , بنر شهادت سردار سلیمانی , شهید سردار سلیمانی , هفته مقاومت , بنر سردار سلیمانی , پوستر شهادت سردار قاسم سلیمانی , طرح بنر هفته مقاومت , بنر , بنر تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی , سالروز شهادت سردار سلیمانی , متن تسلیت , طرح لایه باز بنر تسلیت , طرح لایه باز , بنر شهید سردار سلیمانی , طرح بنر شهادت سردار سلیمانی , طرح psd بنر تسلیت , بنر شهید حاج قاسم سلیمانی , عکس شهید حاج قاسم سلیمانی , سردار سلیمانی , بنر سالگرد سردار سلیمانی , متن بنر تسلیت سردار سلیمانی , ترحیم , بنر تسلیت psd , طرح بنر لایه باز , طرح لایه باز بنر هفته مقاومت , بنر لایه باز تسلیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325