بنر لایه باز شهادت امام علی psd

شناسه مطلب : 415791
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :284 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر شهادت امام علی (ع)

شهادت حضرت علی (ع) به عنوان یکی از اتفاقات تاریخی مهم در تاریخ اسلام و شیعه بسیار ارزشمند است و در بسیاری از کشورها به عنوان یک رویداد مهم جشن گرفته می‌شود. چاپ بنر‌های مرتبط با این رویداد می‌تواند به عنوان یک روش کارآمد برای اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی افراد از این رویداد مهم محسوب شود.

استفاده از تصاویر مربوط به حضرت علی (ع) و رویداد شهادت وی در طراحی بنر‌ها می‌تواند به عنوان یک روش مؤثر برای جلب توجه و ایجاد احساس همبستگی و وفاداری نسبت به این شخصیت مهم مورد استفاده قرار گیرد. بنرهای با زیبایی‌های فراوان و متناسب با این مناسبت، به خوبی توجه عمومی را جلب می‌کنند و می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای افزایش فروش و افزایش نوآوری در بیان و مطالبه از اندیشه‌های حضرت علی (ع) مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین چاپ بنر‌های مرتبط با این رویداد می‌تواند به عنوان یک راهکار برای ترویج ارزش‌های شیعیان و شهروندان عاملیت داشته باشد. بنرهایی که از متناسب با شعار روز شهادت حضرت علی (ع) و بهره‌گیری از مطالب آموزنده در بیان و مطالبه از اندیشه‌های ایشان استفاده کنند، باعث بهبود برگزاری جشنواره و بهبود فروش کالاهای مرتبط با این رویداد مهم خواهند شد.

 
 

بنر شهادت امام علی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

طرح بنر شهادت امام علی شامل: تصویر مناسب و گرامیداشت شب قدر می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام علی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام علی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، کرم

سایز:                               284 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام علی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و کرم با طرح بنر شهادت امام علی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب در طرح بنر شهادت امام علی

بنر شب های قدر , بنر شهادت حضرت علی , بنر شب قدر , طرح بنر شب قدر , بنر شب های قدر , شهادت حضرت علی , بنر مراسم احیإ شب های قدر , طرح لایه باز بنر شب قدر , بنر شهادت حضرت علی , شب قدر , شهادت امام علی , طرح بنر شب قدر , لیلة القدر , بنر شهادت حضرت علی , بنر شب قدر , بنر شهادت امیرالمومنین , بنر شهادت امام علی , امام علی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325