بنر لایه باز شهادت امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 431197
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :280 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر لایه باز سالروز شهادت امام رضا

شهادت امام رضا (ع) یکی از مصائب تلخ تاریخ اسلام و شیعه است که در روز 17 صفر سال 203 هجری قمری واقع شد. امام علی بن موسی الرضا (ع) به عنوان هشتمین امام شیعیان، به لقب "رضا" یا "رضوان" مشهور است که به معنای "قبولی" و "خشنودی الهی" است. شهادت او در مدینه مسجد رضوان به عنوان مکمل زندگی پر از اختلافات سیاسی و فشارهای خارجی و داخلی رخ داد. امام رضا (ع) به عنوان علماء، پیشوایان اخلاقی، و منبع هدایت روحانیت و عامه مردم در دوره خود شناخته می‌شود.

چاپ بنرهای مرتبط با شهادت امام رضا (ع) می‌تواند تأثیرات بزرگی در ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی داشته باشد. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی از تقوا، عشق به اهل‌بیت (ع)، و تعهد به ارتقاء معرفت و اخلاق در جامعه را به مشاهده‌کنندگان منتقل کنند. همچنین، بنرهای مخصوص شهادت امام رضا (ع) می‌توانند به یادآوری تضحیات و تعالی اخلاقی این پیشوا و ارتباط نزدیک او با مردم کمک کرده و تعهد به تقوی و اخلاق در جامعه را ترویج دهند.

بنر‌های چاپی با موضوع شهادت امام رضا (ع) می‌توانند به توسعه اراده ملت و تقویت اعتقاد به ارزش‌های دینی کمک کرده و به جامعه یادآوری کنند که امام رضا (ع) همچنان الگویی برای ما در زمینه علم، عبادت، و اخلاق است. این بنرها به عنوان ابزاری برای افزایش ایمان و تعهد به مفاهیم دینی و تربیت معنوی می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند و به مردم یادآوری کنند که ما همچنان به آموزه‌های امام رضا (ع) افتخار می‌آوریم و می‌توانیم از آن‌ها در زندگی روزمره‌امان الهام بگیریم.


طراحی یک بنر لایه باز با موضوع شهادت امام رضا (ع)، زمینه مشکی و تصویر حرم مطهر امام رضا (ع) می‌تواند به عنوان یک ابزار بسیار معنوی و ارزشمند برای ایجاد ارتباط عمیق با این شخصیت مقدس و مکان معتبر مذهبی عمل کند. 

1. رنگ مشکی: استفاده از رنگ مشکی در زمینه بنر، احساس اراده به سوگواری و ایام عزاداری را در مشاهده‌کنندگان تقویت می‌کند. رنگ مشکی به عنوان نمایانگر ماتم و عزاداری، به ایجاد اتمسفری از اراده به سوگواری و ایمان عمیق کمک می‌کند.

2. تصویر حرم: انتخاب تصویر حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان عنصر اصلی در طراحی بنر، ارتباط عمیقی بین مشاهده‌کنندگان و مکان مقدس امام رضا (ع) را ایجاد می‌کند.

3. پیام‌ها و اقتباس‌ها: باید پیام‌ها و اقتباس‌هایی از امام رضا (ع) و آثار او در متن بنر درج شوند. این پیام‌ها می‌توانند به ترویج ارزش‌های علمی، اخلاقی، و معنوی معتبر امام رضا (ع) کمک کرده و مشاهده‌کنندگان را به اندیشه و عمل به سوی اهداف او ترغیب کنند.

4. تنوع در طراحی: بنر لایه باز باید امکان ویرایش و تغییر در مواد گرافیکی و متن را برای استفاده در مراسم‌ها، تجمعات، و رویدادهای مختلف ارائه دهد تا به متناسب با نیازهای مختلف استفاده‌کنندگان باشد.

5. نشر و توزیع: بنر‌های چاپی با این طراحی می‌توانند در مراسم‌ها، مساجد، حسینیه‌ها، و دیگر ارگان‌های مذهبی توزیع شده و به ایجاد اتمسفری از سوگواری، تعبد، و اراده به اقتدار امام رضا (ع) در جامعه کمک کنند.

با رعایت این نکات، طراحی بنر لایه باز با زمینه مشکی و تصویر حرم امام رضا (ع) می‌تواند به تعامل با مفاهیم مرتبط با شهادت امام رضا (ع) و ارتباط عمیقتر با مکان معتبر این امام کمک کرده و اراده به سوگواری و تقرب به معصومین (ع) را ترویج دهد.

طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا(ع)

طرح بنر شهادت امام رضا شامل:تصویر حرم ، تایپوگرافی ، حاشیه تذهیب، و متن تسلیت شهادت امام رضا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام رضا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت امام رضا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               280 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت امام رضا
  • هم نشینی مناسب زمینه مشکی با طرح بنر شهادت امام رضا
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده از تایپوگرافی  مرتبط و تصویر حرم در طرح بنر شهادت امام رضا (ع)

بنر شهادت امام رضا , طرح بنر آخر صفر , بنر آخر صفر , امام رضا , 28صفر , بنر سالروز شهادت امام رضا , حرم امام رضا , بنر 28شفر , شهادت امام رضا , دانلود طرح بنر شهادت امام رضا , طرح بنر شهادت امام رضا , بنر لایه باز , بنر شهادت ائمه , بنر عزاداری 28صفر , دانلود بنر شهادت امام رضا , طرح بنر سالروز شهادت امام رضا , تصویر حرم , بنر تسلیت شهادت امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325