بنر لایه باز شهادت امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 430205
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :188 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز سالروز شهادت امام رضا

شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع)، هشتمین اختر تابناک اهل بیت پیامبر اسلام (ص)، یکی از رویدادهای مهم و تاثیرگذار در تاریخ اسلامی است که هر ساله توسط میلیون‌ها مسلمان از سراسر جهان به عنوان یکی از مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی گرامی داشته می‌شود. این رویداد نه تنها به عنوان شهادت یک عالم و مرجع دینی مورد توجه قرار می‌گیرد، بلکه بر طرف کردن مشکلات و نیازهای اجتماعی نیز تأکید دارد.

در راستای بیان ارزش‌ها و مفاهیم انسانی و دینی امام رضا (ع)، چاپ بنرها در این روز اهمیت بسیاری دارد. بنرها با حمل پیام‌های اخلاقی، عرفانی و انسانی امام رضا (ع)، به عنوان میراثی ارزشمند، می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی در آگاهی‌بخشی به جامعه داشته باشند. این ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند با ارائه نکاتی از سیره و زندگی امام رضا (ع)، افراد را به سمت تفکر در مورد مسائل اجتماعی، فرهنگی و دینی هدایت نمایند.

علاوه بر این، چاپ بنرها به‌عنوان یک ابزار گرافیکی و تبلیغاتی می‌توانند فضایی جذاب و متفاوت را برای جشنواره‌ها، مراسم دینی و فرهنگی مرتبط با این مناسبت ایجاد کنند. استفاده از تصاویر و نقوش مرتبط با امام رضا (ع) در بنرها، به ارتقاء روحیه مردم و ایجاد انگیزه برای شرکت فعال در فعالیت‌های مذهبی کمک می‌کند.

به طور خلاصه، شهادت امام رضا (ع) به‌عنوان یک مناسبت مهم اسلامی، از طریق چاپ بنرها می‌تواند ارزش‌های دینی، انسانی و اجتماعی او را به جامعه انتقال داده و در همین راستا به ارتقاء فرهنگ و اخلاق جامعه کمک نماید.

طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا(ع)

طرح بنر شهادت امام رضا شامل:  تصویر حرم ، حاشیه تذهیب، و متن تسلیت شهادت امام رضا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام رضا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت امام رضا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                طلایی

سایز:                               188 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت امام رضا
  • هم نشینی مناسب زمینه طلایی با طرح بنر شهادت امام رضا
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط و تصویر حرم در طرح بنر شهادت امام رضا (ع)

بنر عزاداری 28صفر , بنر لایه باز , بنر 28شفر , شهادت امام رضا , طرح بنر آخر صفر , دانلود طرح بنر شهادت امام رضا , بنر تسلیت شهادت امام رضا , طرح بنر شهادت امام رضا , بنر شهادت ائمه , طرح بنر سالروز شهادت امام رضا , بنر شهادت امام رضا , امام رضا , 28صفر , بنر آخر صفر , بنر سالروز شهادت امام رضا , دانلود بنر شهادت امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325