بنر لایه باز سالگرد شهادت شهید بابایی

شناسه مطلب : 426873
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :93 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر سالروز شهادت شهید بابایی

سالروز شهادت شهید محمدحسین بابایی، یکی از اسوه‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران، هر ساله در تاریخ 15 مرداد به عنوان یادواره‌ای از جنگاورانی که به راه خدا و انقلاب اسلامی فداکاری کردند، گرامی‌داشت می‌شود. این روز، برای ملت ایران یادآوری شجاعت، ایثار و ایمان بی‌منته شهدا است و یک فرصت برای ارادت به شهدای دلیر و آشنا شدن با زندگی و مسیر انقلابی شهید بابایی می‌باشد.

شهید محمدحسین بابایی، از فعالان جبهه ملی و مبارزان علیه سلطنت پهلوی بود. او در تاریخ 15 مرداد 1360 هجری شمسی به جرم اعلام جنگ به منافقین و مخالفان انقلاب اسلامی، به شهادت رسید. مسیر تاریخی شهید بابایی نماد مبارزه با ستم و نظام‌های فسادآفرین است و مردم همیشه او را به عنوان الگویی از ایثار و پیروزی بر تجاوزات و استبداد می‌پندارند.

در روز شهادت شهید بابایی، استفاده از بنرها و پوسترها به عنوان نمادهای احترام و ارادت به شهدا و انقلاب اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرد. چاپ بنرها با تصاویر شهدا و اقوام آنان، به جمع آوری مردم و هموطنان برای شرکت در مراسم‌ها و راهپیمایی‌های روز، کمک می‌کند. این اقدام نه‌تنها به بیان ارادت مردم به شهدا و محبت به انقلاب اسلامی کمک می‌کند، بلکه همچنین باعث ایجاد اتحاد و همدلی در بین مردم می‌شود و آنها را به یاد مقاومت و ایثار در برابر سختی‌ها و آزمایش‌های زندگی می‌اندازد.

بنابراین، سالروز شهادت شهید محمدحسین بابایی فرصتی است برای بررسی مجدد ایده‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین تجدید نظر در تعهدات به اهداف مقدس انقلابی. با همگامی مردم و یادآوری دستاوردهای انقلابیون، می‌توانیم از این روز به‌عنوان زمانی برای انعکاس بر اراده‌ی ملت ایران به پیشرفت، استقلال و عدالت اجتماعی استفاده کنیم.

طرح بنر لایه باز برای گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمدحسین بابایی، می‌تواند یک ابزار مؤثر و جذاب برای جلب توجه مخاطبان باشد. این بنر با زمینه‌ای آبی رنگ و تصویر شهید بابایی به عنوان نماد ایثار و انقلاب، می‌تواند احساس ارادت و ارتباط با مفاهیم مقدس انقلاب اسلامی را به مخاطبان منتقل کند. ۱. نمادی از ایمان و ایثار: آبی به عنوان رنگ آسمان و دریا، نماد ایمان و بلندمرتبه بودن است. انتخاب زمینه‌ای با این رنگ در بنر، احساس تعهد به ارزش‌های دینی و انقلابی را در مخاطبان تقویت می‌کند و شهید بابایی به عنوان مثالی از فداکاری و ایثار را به خوبی بازنمایی می‌کند.

۲. نقطه تمرکز بر تصویر شهید بابایی: انتخاب تصویر شهید بابایی، که از چهره‌های برجسته انقلاب اسلامی بوده و به دلیل ایثار و شجاعتش تحسین‌برانگیز است، نقطه تمرکز بنر خواهد بود. این تصویر به تنهایی قادر است توجه مخاطبان را جلب کرده و ارتباط شدیدی را بین آنها و شهید بابایی ایجاد کند.

۳. انعکاس هویت اسلامی: استفاده از تصویر شهید بابایی در بنر، به عنوان نماینده‌ای از شخصیت‌های اسلامی و انقلابی، احساس هویت اسلامی در مخاطبان را تقویت می‌کند و از ارتباط آنها با ارزش‌ها و اصول انقلابی اطمینان می‌آورد.

۴. طراحی لایه باز: یک طراحی بنر لایه باز به معنای امکان ویرایش آسان تصاویر و متن‌ها است. این ویژگی، اجازه می‌دهد تا بنر با توجه به نیازها و موضوع مراسم تغییر یابد و محتوای مراسم به خوبی در آن جا بیاید.

۵. جلب حضور مخاطبان: با توجه به تاثیر بصری بنر با زمینه آبی و تصویر شهید بابایی، احتمال حضور بیشتر مخاطبان در مراسم‌ها و رویدادهای گرامی‌داشت سالروز شهادت، به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. این اقدام از طرف سازمان‌دهندگان نشان‌دهنده احترام به شهدا و تلاش برای یادآوری ارزش‌های انقلاب و ایمان مردم است.

بنابراین، طراحی بنر لایه باز با زمینه آبی و تصویر شهید محمدحسین بابایی، ابزاری قوی و مؤثر برای جذب توجه مخاطبان و ایجاد ارتباط عمیق‌تر با ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است. این بنر، فرصتی را برای ارتقاء هویت اسلامی و ایجاد همبستگی بین مردم فراهم می‌کند و به یادآوری ایثار و شجاعت شهدا می‌پردازد.

طرح بنر لایه باز سالروز شهادت شهید بابایی، توسط طراحان ایران طرح جهت بزرگداشت این روز طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز سالروز شهادت شهید بابایی

طرح لایه باز بنر سالروز شهادت شهید بابایی شامل: تصویر شهید بابایی و متن مرتبط با روز سالروز شهادت شهید بابایی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر سالروز شهادت شهید بابایی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               93 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر سالروز شهادت شهید بابایی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح
  • طراحی تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • استفاده از تصویر نقاشی دیجیتال شهید بابایی در طراحی بنر

سالگرد شهادت شهید بابایی , دانلود طرح اسنتد شهید بابایی , سالروز شهادت بابایی , شهید عباس بابایی , طرح پوستر شهید بابایی , پوستر سالگرد شهادت , عباس بابایی , بنر سالگرد شهادت , دانلود , دانلود طرح بنر شهید بابایی , بنر لایه باز سالگرد شهادت شهید بابایی , پوستر شهید عباس بابایی , طرح بنر لایه باز سالگرد شهادت شهید بابایی , بنر شهید بابایی , سالگرد شهادت , بنر , طرح لایه باز استند شهید بابایی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325