بنر لایه باز سالروز شهادت صیاد شیرازی

شناسه مطلب : 416106
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی

شهید محمدعلی صیاد شیرازی یکی از شهدای مدافع حرم در جبهه های نبرد با تروریست های داعش در سوریه است. وی در سال ۱۳۷۳ در شیراز متولد شد و پس از پایان تحصیلات دبیرستانی به عنوان مددکار در مسجد جامع شهرش کار می‌کرد.

پس از انتشار خبر درگذشت پسران و جوانان شهرشان در جبهه های نبرد، صیاد شیرازی به دنبال حضور در این جبهه ها بود. در سال ۱۳۹۵ با اخذ مجوز رسمی به عنوان مددکار در حرم حضرت زینب (س)، به سوریه رفت و در این جبهه ها به صورت داوطلبانه خدمت کرد.

صیاد شیرازی در زمان حضور در جبهه ها، به همراه نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مشارکت داشت و در جریان این مبارزات، توانست با شجاعت و مدافعت از اهداف مقدس اسلامی، از جمله مدافعت از حرم حضرت زینب (س)، با عزم و ایمان بسیاری به مسیر شهادت پیش برود. در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در نبرد با تروریست‌های داعش، به شهادت رسید.

صیاد شیرازی به عنوان یکی از شهدای مدافع حرم، برای بسیاری از مردم ایران و شیعیان جهان، الگویی از شجاعت، استقامت و ایمان است. وی در سال ۱۳۹۸ بر اساس تصویب هیأت دولت، به عنوان شهید ملی شناخته شد و به عنوان یکی از پرافتخارترین شهدای ایرانی، در میان مردم و نیز در رسانه‌های مختلف تجلیل شده است.

بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی

طرح بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی شامل:تصویر شهید صیاد شیرازی ، پرچم ایران و متن تبریک سالروز شهادت صیاد شیرازی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، سبز

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و سبز با طرح بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهید صیاد شیرازی و پرچم ایران در طرح بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی

شهید صیاد شیرازی , بنر شهید صیاد شیرازی , صیاد دلها , صیاد شیرازی , استند صیاد شیرازی , طرح استند سالروز شهادت صیاد شیرازی , تایپوگرافی صیاد دلها , بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی , استند سالروز شهادت صیاد شیرازی , بنر گرامیداشت شهادت صیاد شیرازی , صیاد شیرازی , استند شهادت صیاد شیرازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325