بنر لایه باز روز روستا و عشایر

شناسه مطلب : 432527
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :80 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز ملی روستا و عشایر

روز ملی روستا و عشایر یک مناسبت مهم در تقویت و ترویج ارتباط میان جامعه شهری و روستایی و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی مردم روستا و عشایر دارد. این روز هر ساله در تاریخ 7 آذر در ایران جشن‌گرفته می‌شود تا به مسائل و نیازهای این قشر از جامعه توجه کرده و اهمیت حفظ و توسعه مناطق روستایی و معاش مردم روستا و عشایر را تأکید کند. تاثیر چاپ بنرها به مناسبت این روز می‌تواند در ترویج ارتباط مثبت میان شهری و روستایی و بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی مردم روستا و عشایر مؤثر باشد.

  1. توجه به نیازها و مسائل روستایی: چاپ بنرها به مناسبت روز ملی روستا و عشایر می‌توانند به توجه به نیازها و مسائل مهم مردم روستا و عشایر کمک کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی در مورد اهمیت توسعه مناطق روستایی، بهبود شرایط زندگی، توسعه اقتصادی، و حفظ فرهنگ و آداب و رسوم محلی منتقل کنند.

  2. ترویج همکاری شهری و روستایی: چاپ بنرها می‌توانند به ترویج همکاری میان شهری و روستایی کمک کنند. این انتشارات می‌توانند پیام‌هایی در مورد تعامل مثبت میان اقشار مختلف جامعه و توجه به نیازها و توسعه مناطق روستایی و عشایر ارائه دهند. همکاری میان شهر و روستا می‌تواند به توسعه پایدار و توازن در جامعه کمک کند.

  3. تحکیم ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی: چاپ بنرها به مناسبت روز ملی روستا و عشایر می‌توانند به تحکیم ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی مردم روستا و عشایر کمک کنند. این بنرها می‌توانند به ترویج ارزش‌هایی مانند تعهد به ارائه خدمات به جامعه، احترام به آداب و رسوم محلی، و حفظ تاریخ و سنت‌های روستایی و عشایر کمک کنند.

با توجه به اهمیت حفظ و توسعه مناطق روستایی و عشایر در جامعه، تاثیرگذاری چاپ بنرها به مناسبت روز ملی روستا و عشایر می‌تواند به توجیه و ترویج ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی، توسعه اقتصادی، و تعامل مثبت میان اقشار مختلف جامعه کمک کند. این اقدامات می‌توانند به بهبود شرایط زندگی و افزایش رفاه مردم روستا و عشایر کمک کرده و به توسعه پایدار مناطق روستایی و عشایر اسهام کنند.

طرح بنر لایه باز روز ملی روستا و عشایر، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز روز ملی روستا و عشایر

طرح بنر روز ملی روستا و عشایر شامل: تایپوگرافی روستا و عشایر، عکس باکیفیت خانم عشایر و متن گرامیداشت روز روستا و عشایر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ملی روستا و عشایر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز ملی روستا و عشایر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                80 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ملی روستا و عشایر
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر روز ملی روستا و عشایر
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت خانم عشایر
  • استفاده از تایپوگرافی روستا و عشایر در طرح بنر روز ملی روستا و عشایر

بنر روز ملی عشایر , روز ملی روستا وعشایر , سیاه چادر , تایپوگرافی روستا و عشایر , بنر روز گرامیداشت روستا و عشایر , چادر عشایر , عشایر , بنر روز بزرگداشت روستا و عشایر , طرح بنر روز عشایر روستایی , زن عشایر , تایپوگرافی روستا و عشایر , دانلود طرح روز ملی روستا وعشایر , دانلود psdبنر روز عشایر روستا , خانم عشایر , بنر روز ملی روستا و عشایر , روستا , بنر مناسبتی , طرح لایه باز بنر روز روستا و عشایر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325