بنر لایه باز روز دانشجو

شناسه مطلب : 436723
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
IranTarh.com
حروف نگاری : IranTarh.com

بنر روز دانشجو


روز دانشجو به عنوان یک رویداد مهم در تقویت هویت و جایگاه دانشجویان در جامعه و دانشگاه‌ها جشن گرفته می‌شود. این روز به عنوان فرصتی برجسته برای تجلیل از تلاش‌ها، پشتکار و الگوی تحصیلی دانشجویان تعیین شده است. فعالیت‌ها و جشنواره‌های مختلفی در دانشگاه‌ها به مناسبت این روز برگزار می‌شود که باعث ایجاد یک اتمسفر شاداب و افتخارآفرین در محیط دانشگاهی می‌شود.

تاثیر چاپ بنر در روز دانشجو بسیار بزرگ و چشمگیر است. بنرهای زیبا و جذاب می‌توانند هویت و ارزش دانشگاه را تاکید کنند و دانشجویان را به مشارکت در مراسم‌ها و فعالیت‌های مختلف ترغیب کنند. این بنرها به عنوان وسیله‌ای اثرگذار در تبلیغ و اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌ها، رویدادها، و فرصت‌هایی که در این روز برگزار می‌شود، عمل می‌کنند.

علاوه بر این، چاپ بنرهای جذاب می‌تواند به تقویت احساس انتمایه و وحدت در میان دانشجویان کمک کند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی از همبستگی، انگیزه، و تشویق را به اشتراک بگذارند، که این امر باعث افزایش همبستگی و انگیزه در میان اعضای جامعه دانشگاهی می‌شود. به طور کلی، چاپ بنرها در ایجاد یک اتمسفر پویا و مثبت به مناسبت روز دانشجو نقش بسیار مهمی دارند.

در طراحی بنر لایه باز به مناسبت روز دانشجو با زمینه نارنجی و تصویر دانشجو، می‌توانید یک طرح پویا و جذاب ایجاد کنید.

لایه اول این بنر را با زمینه نارنجی ترکیب کنید. این ترکیب از رنگ‌ها، انرژی و پویایی را به بنر می‌بخشد. رنگ آبی به عنوان نماد ثبات و آرامش با رنگ نارنجی که نماد انرژی و شادابی است، تلفیق شده و جلب توجه مخاطبان را افزایش می‌دهد.

لایه دوم مختص افزودن تصویر یک دانشجو با پوششی در اماکن آموزشی یا محیط دانشگاهی است. تصویر باید انرژی و اشتیاق دانشجویان را منعکس کند و با زمینه نارنجی همخوانی داشته باشد.

لایه سوم مختص افزودن متن با عنوان "روز دانشجو" و شعارهای الهام‌بخش مرتبط با دوران تحصیلی است. از فونت‌ها و رنگ‌هایی استفاده کنید که با زمینه نارنجی هماهنگ باشند و خوانایی بالایی داشته باشند.

لایه چهارم شامل اطلاعات تماس و لوگو یا نشان تجاری دانشگاه یا سازمان مرتبط با روز دانشجو است. این اطلاعات در نقطه دید مخاطبان قرار گرفته و امکان ارتباط مستقیم با دانشگاه را فراهم می‌کند.

در لایه پنجم، المان‌های تزئینی مانند الگوها یا شکلک‌ها را افزوده و طرح را زیباتر کنید. این لایه می‌تواند به جلب توجه بصری و جذابیت بنر افزوده و اثربخشی آن را افزایش دهد. این بنر لایه باز می‌تواند به راحتی ویرایش و تنظیم شود تا با نیازهای خاص دانشگاه یا مراسم خاص دانشجویی هماهنگ شود.

بنر لایه باز گرامیداشت روز دانشجو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنرروز دانشجو

طرح بنر روز دانشجو شامل:عکس ایرانی دانشجو، تذهیب، کادر مذهبی، عکس ایرانی، طرح گل، کادر اسلیمی، پرچم ایران و متن گرامیداشت روز دانشجو می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز دانشجو، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز دانشجو می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز دانشجو، بنر روز دانشجو، بنر لایه باز روز دانشجو، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، تایپوگرافی، تایپوگرافی دانشجو، عکس ایرانی دانشجو، تذهیب، کادر مذهبی، عکس ایرانی، طرح گل، کادر اسلیمی، پرچم ایران، متن گرامیداشت روز دانشجو

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز دانشجو

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز دانشجو
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح بنر روز دانشجو
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس ایرانی دانشجو در طرح بنر روز دانشجو
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز دانشجو

طرح بنر روز دانشجو , بنر گرامیداشت روز دانشجو , بنر روز دانشجو , دانشجو , بنر لایه باز روز دانشجو , بنر گرامیداشت روز دانشجو تایپوگرافی دانشجو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325