بنر لایه باز روز حسابدار

شناسه مطلب : 339718
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :13 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز حسابداری

یک حسابدار می‌تواند دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته حسابداری باشد و یا این دانش را به صورت تجربی آموخته باشد. بسیاری از سازمانها دارای بخش یا واحد مالی هستند که امور حسابداری خود را در آن انجام می‌دهند.

۱۵ آذر هر سال روز حسابدار در ایران است. این روز در گردهمایی ۱۳ آذر ۱۳۸۶ نهادهای حسابداری ایران شامل انجمن حسابداران خبره ایران، جامعه حسابداران رسمی ایران - به عنوان دو انجمن ایرانی عضو آیفک - انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی، و سازمان حسابرسی به این عنوان نام‎گذاری شد.

حساب‌دار به فارسی دری و تاجیکی «محاسب» شخصی است که عملیات حسابداری را در موسسات و سازمانها انجام می‌دهد. یک حسابدار می‌تواند دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته حسابداری باشد و یا این دانش را به صورت تجربی آموخته باشد. بسیاری از سازمانها دارای بخش یا واحد مالی هستند که امور حسابداری خود را در آن انجام می‌دهند. امروزه اکثر حسابدارها از نرم‌افزارهای حسابداری استفاده می‌کنند.

بنر روز حسابدار، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز حسابدار

طرح بنر روز حسابدار شامل: وکتور دست، تصویر سازی مرتبط با طرح حسابداری، عکس با کیفیت پول و متن گرامیداشت روز حسابدار می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز حسابدار، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز حسابدار می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز حسابدار، بنر روز حسابدار، بنر لایه باز روز حسابدار، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، وکتور دست، تصویر سازی مرتبط با طرح حسابداری، عکس با کیفیت پول و متن گرامیداشت روز حسابدار

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز حسابداری

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                               13 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز حسابدار
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر روز حسابدار
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت پول در طرح بنر روز حسابداری
  • استفاده از تصویرسازی مرتبط با طرح حسابداری در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز حسابدار

پوستر روز حسابدار , بنر لایه باز روز حسابدار , طرح لایه باز , بنر روز حسابدار , بنر لایه باز روز حسابدار , طرح بنر لایه باز روز حسابدار , ماشین حساب , پول , دانلود بنر روز حسابدار , طرح بنر روز حسابدار , بنر موسسه حسابداری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325