بنر لایه باز روز جهانی هنرمند

شناسه مطلب : 434102
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :130 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
IranTarh.com
حروف نگاری : IranTarh.com

طرح بنر روز جهانی هنرمند

روز جهانی هنرمند یک مناسبت مهم و تجلیلی به افرادی اختصاص دارد که با استعداد خود و ابتکار در زمینه‌های مختلف هنری به زندگی و جامعه رنگ و عمق می‌بخشند. این روز برای تقدیر از هنرمندان و تأثیرات بزرگ آنها در جهان فرهنگ و هنر تعیین شده است. 

  1. تجلیل از هنرمندان: چاپ بنر‌ها به مناسبت روز جهانی هنرمند می‌توانند به تجلیل از هنرمندان و ارائه اعتراض و ارادت به کارهای آنها کمک کنند. این بنر‌ها می‌توانند تصاویر هنرمندان بزرگ و آثار آنها را به نمایش بگذارند و پیام‌های تشکر و تقدیر از زحمات آنها را اعلام کنند.

  2. ترویج هنر و فرهنگ: چاپ بنر‌ها می‌توانند به ترویج هنر و فرهنگ در جامعه کمک کنند. این بنر‌ها می‌توانند تصاویر اثرات هنری و فرهنگی را نشان دهند و مردم را به ارتقاء هنر و فرهنگ ترغیب کنند.

  3. تشویق نسل‌های جوان: چاپ بنر‌ها به مناسبت روز جهانی هنرمند می‌توانند نسل‌های جوان را به پیگیری هنر و تجربه در زمینه‌های مختلف هنری تشویق کنند. این بنر‌ها می‌توانند به نمایش کارهای جوانان هنرمند و ترقی آنها کمک کنند.

در نتیجه، چاپ بنر‌ها به مناسبت روز جهانی هنرمند به تجلیل از هنرمندان، ترویج هنر و فرهنگ، و تشویق نسل‌های جوان به فعالیت‌های هنری و فرهنگی کمک می‌کنند. این بنر‌ها نقش مهمی در ترویج هنر و ارتقاء ارتقاء جامعه فرهنگی دارند.

بنر لایه باز روز جهانی هنرمند، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز جهانی هنرمند

طرح بنر روز جهانی هنرمند شامل: تصویر قلم مو و پالت رنگ می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهانی هنرمند می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز جهانی هنرمند

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               130 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز جهانی هنرمند
  • هم نشینی مناسب زمینه کرم با طرح بنر روز جهانی هنرمند
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مرتبط در طرح بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی هنرمند در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز جهانی هنرمند

بنر روز جهانی هنرمند , طرح لایه باز بنر روز جهانی هنرمند , بنر روز هنرمند , تایپوگرافی هنرمند , روز جهانی هنرمند , روز هنرمند , طرح بنر روز جهانی هنرمند , پالت رنگ , قلم مو , بنر لایه باز روز جهانی هنرمند ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325