بنر لایه باز روز جهانی معلولین

شناسه مطلب : 436429
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین


روز جهانی معلولین یک رویداد جهانی است که هر ساله در تاریخ ۳ دسامبر برگزار می‌شود و هدف آن افزایش آگاهی جامعه نسبت به چالش‌ها و موانعی است که افراد معلول با آن روبه‌رو هستند. این روز فرصتی است تا به جلوگیری از تبعیض و ترویج حقوق برابر برای افراد معلول اشاره شود. چاپ بنر در این روز می‌تواند نقش بسزایی در افزایش حس آگاهی و اهمیت این موضوع داشته باشد.

استفاده از بنرهای چاپی در روز جهانی معلولین می‌تواند به ترویج پیام‌هایی از جمله تساوی حقوق، تعامل اجتماعی و تحقق زندگی دیگران را بدون تبعیض نشان دهد. بنرها می‌توانند تصاویری از افراد موفق معلول، افتخارآمیز و فعال در جامعه را به تصویر بکشند، تا بر آگاهی جامعه از استعدادها و توانمندی‌های این افراد افزوده شود.

همچنین، چاپ بنر در این روز می‌تواند برگزاری رویدادها، کارگاه‌ها یا پروژه‌های مرتبط با این حوزه را تبلیغ کند. اطلاعات مربوط به این رویدادها و فعالیت‌ها در بنرها می‌تواند افراد را به مشارکت فعال در این تلاش‌ها دعوت کرده و همچنین به جلب حمایت عمومی از حقوق افراد معلول کمک کند. در کل، چاپ بنر در روز جهانی معلولین می‌تواند به تعامل اجتماعی بیشتر و ایجاد تغییرات مثبت در نگرش جامعه نسبت به افراد معلول کمک کند.

طراحی بنر لایه باز برای روز جهانی معلولین با زمینه آبی می‌تواند به عنوان یک وسیله‌ای قدرتمند برای ترویج اهمیت حقوق و تساوی افراد معلول در جامعه عمل کند. این طرح با استفاده از تصویر معلولین و رنگ آبی، باید پیام‌های قدرت‌بخش‌کننده و اجتماعی را بازتاب دهد.

لایه اول این بنر می‌تواند زمینه آبی را نمایان کند که نماد روانیت، آرامش و اطمینان است. این رنگ می‌تواند احساس اتحاد و همبستگی را در جامعه برقرار کند و باعث ایجاد یک بستر مثبت برای پیام‌های معلولین شود.

در لایه دوم، تصویر معلولین با دقت افزوده می‌شود. این تصویر باید نمایانگر تنوع و قدرت معنوی افراد معلول در مختلف حوزه‌های زندگی باشد. انتخاب تصاویر مثبت و الهام‌بخش معلولین به جامعه این پیام را می‌دهد که هر فرد، بدون توجه به وضعیت جسمی، می‌تواند به جامعه خود ارزشمندی اضافه کند.

لایه سوم می‌تواند شامل متن‌های ترکیبی از شعارها، جملات الهام‌بخش و پیام‌های تساوی و احترام به حقوق افراد معلول باشد. این متن‌ها باید با استفاده از فونت‌های ویژه و خوانا، نقلی از اهمیت تضمین حقوق برابر برای همه اعضای جامعه داشته باشند.

لایه چهارم می‌تواند شامل المان‌های گرافیکی متنوعی باشد که به ترویج رویدادها و فعالیت‌های مرتبط با روز جهانی معلولین کمک کند. این ممکن است شامل لوگوها، هشتگ‌ها یا آدرس‌های وب سایت مرتبط با این روز باشد.

در لایه پنجم، تمامی المان‌ها به عنوان یک طرح لایه باز ارائه شده و این قابلیت را به تبلیغ‌دهنده می‌دهد که بر اساس نیازهای خود طراحی را تغییر دهد و آن را به سلیقه و هدف خود سفارشی‌سازی کند. این امکان باعث می‌شود که طراحی بنر به طور کامل منعطف و قابل تطابق با اهداف تبلیغاتی و پیام مرتبط با روز جهانی معلولین باشد.

طرح بنر روز جهانی معلولین، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین

طرح بنر روز جهانی معلولین شامل:تصویر معلولین و متن گرامیداشت روز جهانی معلولین می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز معلولین، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز جهانی معلولین می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز معلولین

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز معلولین
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از  وکتور معلولین در طرح بنر روز جهانی معلولین
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز معلولین

روز معلولین , روز معلولان , بنر لایه باز روز جهانی معلولین , بنر روز جهانی معلولین , بنر روز معلولین , بنر psd روز جهانی معلولین , وکتور معلول , 12 آذر , طرح بنر روز معلولین , روز جهانی معلولان , تصویر سازی معلول , بنر لایه باز روز جهانی معلولان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325