بنر لایه باز روز جهانی محیط زیست

شناسه مطلب : 421620
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :60 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز محیط زیست

ChatGPT

روز جهانی محیط زیست، که در تاریخ 5 ژوئن هر سال جشن می‌گیرد، یک فرصت برای توجه به مسائل و چالش‌های محیط زیست جهانی است. چاپ بنرها و تابلوهای تبلیغاتی برای این روز می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش آگاهی عمومی و ارتقای نگرش‌های سبز و محیط زیستی داشته باشد.

استفاده از بنرها در روز جهانی محیط زیست، به ما این امکان را می‌دهد که پیام‌های مهم محیط زیستی را به طرز قابل توجهی به جامعه منتقل کنیم. بنرهایی که از تصاویر زیبا و چشم‌نواز، شعارهای قوی و اطلاعات کوتاه و مفید استفاده می‌کنند، می‌توانند توجه عمومی را به موضوعاتی همچون حفظ تنوع زیستی، محافظت از آب و هوا، کاهش آلودگی، مدیریت پسماندها و موارد دیگر جلب کنند.

علاوه بر این، بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای موثر برای آموزش و آگاهی‌بخشی درباره روش‌های پایدار برای حفظ محیط زیست عمل کنند. این بنرها می‌توانند به نمایشگاه‌ها، سمینارها، کنفرانس‌ها، مراکز فرهنگی و آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها نصب شوند و اطلاعات جدید و الهام‌بخش درباره محافظت از محیط زیست را به جامعه منتقل کنند.

بنابراین، استفاده از بنرها در روز جهانی محیط زیست یک راه مؤثر و موثر است تا پیام‌های محیط زیستی را به صورت قابل توجهی در جامعه منتقل کرده و به ایجاد فضایی برای تفکر، عمل و تغییر در رفتارهای زیست‌محیطی ترغیب کنیم.

بنر  روز محیط زیست، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز محیط زیست

طرح بنر 15 خرداد شامل: استفاده از تصویر درخت ،و متن گرامیداشت روز محیط زیست می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز محیط زیست  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز محیط زیست

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی  ، سبز

سایز:                               60 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز محیط زیست
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و آبی با طرح بنر روز محیط زیست
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر درخت در طرح بنرروز محیط زیست

دانلود psd بنر روز محیط زیست , دانلود psd روز محیط زیست , روز جهانی محیط زیست , گرامیداشت روز جهانی محیط زیست , بنر روز محیط زیست , بنر روز طبیعت , طرح بنر روز جهانی محیط زیست , بنر روز جهانی محیط زیست , دانلود طرح محیط زیست , روز درختکاری , درخت , محیط زیست , بنر لایه باز روز درختکاری , بنر لایه باز روز محیط زیست ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325