بنر لایه باز روز جهانی سالمندان

شناسه مطلب : 450739
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :137 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/06/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز سالمند

روز سالمندان، که به‌طور ویژه به بزرگداشت و احترام به افرادی که در دوران سالمندی خود قرار دارند اختصاص دارد، فرصتی مهم برای تجلیل از تجربه و فداکاری‌های آنان در طول زندگی است.

این روز به یادآوری اهمیت ارائه خدمات بهتر به سالمندان و حمایت از آنان در جامعه می‌پردازد. با توجه به افزایش جمعیت سالمندان در بسیاری از کشورها، این مناسبت نقش مهمی در جلب توجه به نیازهای خاص این گروه از جامعه و تشویق به ارائه خدمات بهتر دارد.

چاپ بنر برای روز سالمندان می‌تواند تأثیر زیادی در ارتقای آگاهی عمومی و تجلیل از سالمندان داشته باشد.

بنرهایی با طراحی‌های ویژه که شامل پیام‌های احترام‌آمیز، تصاویر دلگرم‌کننده و شعارهای مربوط به حقوق و نیازهای سالمندان هستند، می‌توانند به‌طور مؤثر توجه مردم را جلب کرده و به ایجاد فضای احترام‌آمیز و محبت‌آمیز نسبت به این قشر از جامعه کمک کنند.

نصب این بنرها در مکان‌های عمومی، مراکز بهداشتی و درمانی، و خانه‌های سالمندان می‌تواند به‌طور مؤثر به تقویت حس احترام و اهمیت به سالمندان در جامعه کمک کند.

علاوه بر جنبه‌های تبلیغاتی، چاپ بنر برای روز سالمندان به تقویت حس همبستگی و توجه به مشکلات و نیازهای سالمندان نیز کمک می‌کند.

طراحی بنرها باید به‌گونه‌ای باشد که به‌طور هماهنگ با فضای این روز و ارزش‌های مرتبط با احترام و توجه به سالمندان ترکیب شود.

این بنرها نه‌تنها به‌عنوان ابزاری برای تبلیغ و بزرگداشت این مناسبت عمل می‌کنند، بلکه به ایجاد فضایی فرهنگی و معنوی برای تقدیر از سالمندان و ارتقای کیفیت زندگی آنان نیز کمک خواهند کرد.

طرح لایه باز بنر روز سالمند، توسط طراحان ایران طرح، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز سالمند

طرح بنر روز سالمند شامل:عکس ایرانی عکس باکیفیت سالمند، متن سالمندان برکت خانواده اند و متن تبریک روز سالمند می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)،  در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر روز سالمند

ابعاد:                                300 در 200سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                              PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                137 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز سالمند
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از عکس ایرانی و باکیفیت سالمند که مناسب با طرح روز سالمندان می باشد
  • استفاده مناسب از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طرح بنر روز سالمند
  • طراحی تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر

پروانه , سالمندان , سالمند , بنر , پیرزن , بنر لایه باز , طرح لایه باز بنر روز سالمندان , روز جهانی سالمند , بنر روز جهانی سالمندان , تصویر پیر زن , تصویر سالمند , طرح بنر روز جهانی سالمندان , بنر روز جهانی سالمند , تصویر مادر بزرگ , بنر گرامیداشت روز جهانی سالمندان , طرح لایه باز بنر روز جهانی سالمندان , طرح بنر روز سالمند ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325