بنر لایه باز روز ایمنی حمل و نقل

شناسه مطلب : 443205
ابعاد :100 در 280 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :92 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر روز ایمنی حمل و نقل

روز ایمنی و حمل و نقل یک رویداد مهم است که به ما یادآوری می‌کند که حفظ ایمنی در جاده‌ها و وسایل نقلیه امری حیاتی است. این روز هر ساله به منظور افزایش آگاهی در مورد ایمنی در حمل و نقل برگزار می‌شود و اهمیت آن از این نظر است که باعث ترغیب افراد به رعایت قوانین و استفاده از روش‌های ایمنی می‌شود.

یکی از روش‌های موثر برای ترویج ایمنی در حمل و نقل، چاپ بنرها و پوسترهای آگاهی است. بنرها با تصاویر و پیام‌های قوی می‌توانند توجه مردم را به خطرات حمل و نقل جلب کنند و آنها را به رفتارهای ایمن و مسئولانه ترغیب کنند. به عنوان مثال، بنرهایی که به رانندگان پیشنهاد می‌دهند که سرعت خود را کاهش دهند یا از رانندگی در حالت مست خودداری کنند، می‌توانند به کاهش تعداد حوادث و زخمی‌شدگان کمک کنند.

به طور کلی، چاپ بنرها و پوسترها برای روز ایمنی و حمل و نقل می‌تواند اثرات مثبتی داشته باشد، زیرا افراد را به تفکر و عمل به شیوه‌های ایمن‌تر در رانندگی و استفاده از وسایل نقلیه عمومی ترغیب می‌کند، که در نهایت منجر به کاهش حوادث و صدمات جانی می‌شود.

طراحی بنر لایه باز برای روز ایمنی و حمل و نقل می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای ارتقای آگاهی و ترویج ایمنی در جامعه باشد. با استفاده از زمینه‌ی آبی، می‌توانیم احساس آرامش و امنیت را به مخاطبان منتقل کنیم. این رنگ به عنوان نماینده‌ی آسمان و آب، احساس حفاظت و ثبات را برقرار می‌کند.

تصویر وسایل نقلیه در بنر می‌تواند از اهمیت بیان شود. از جمله این وسایل می‌توان به اتومبیل، موتورسیکلت، اتوبوس، و دوچرخه اشاره کرد. هر یک از این وسایل نقلیه با خطرات و مسائل ایمنی خاص خود همراه هستند. از طریق نمایش این تصاویر، مخاطبان به یادآوری خطرات موجود و رفتارهای ایمنی موضوعه می‌شوند.

استفاده از برنامه‌های طراحی لایه باز مانند Adobe Photoshop  امکان دسترسی به تمامی لایه‌ها و جزئیات بنر را فراهم می‌کند. این امر به طراحان اجازه می‌دهد تا طرح را بر اساس نیازهای خود و با تغییرات مختلفی که لازم است، سفارشی‌سازی کنند و پیام‌های خود را با دقت بیشتری منتقل کنند.

در انتخاب تصاویر و اجزای گرافیکی، بهتر است از تصاویر با کیفیت و مناسب استفاده شود که پیام ایمنی را به خوبی منتقل کنند و همچنین برای مخاطبان قابل فهم باشند. استفاده از عناصری مانند آیکون‌های ایمنی، نمادهای حمل و نقل، و شعارهای قوی می‌تواند اثربخشی بنر را افزایش دهد و مخاطبان را به رفتارهای ایمن ترغیب کند.

طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز ایمنی حمل و نقل

طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل شامل: تصویر وسایل نقلیه ، وکتور مرتبط و متن گرامیداشت روز حمل و نقل می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی 

سایز:                               92 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ایمنی حمل و نقل
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور مرتبط در طرح بنر لایه باز روز ایمنی حمل و نقل
  • استفاده از متن گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

حمل و نقل , 26 آذرماه , بنر psd روز ملی حمل و نقل , بنر روز ملی حمل و نقل , بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل , روز ملی , روز ملی حمل و نقل , روز روز ملی حمل و نقل , تایپوگرافی ایمنی حمل و نقل گرامی باد , بنر مناسبتی , روز حمل و نقل جاده ای , طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل , بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل , طرح لایه باز بنر روز ایمنی حمل و نقل , 26آذر , طرح بنر لایه باز , روز ایمنی حمل و نقل , بنر روز ایمنی حمل و نقل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325