بنر لایه باز رحلت امام خمینی (ره)

شناسه مطلب : 444569
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :122 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر وفات امام خمینی (ره) 

رحلت امام خمینی (ره) یکی از رویدادهای تاریخی بسیار مهم در تاریخ ایران است که تاثیراتی گسترده در جامعه و فرهنگ ایران داشته است. امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، با رهبری استوار و اصولی خود، مسیری را برای تحولات سیاسی و اجتماعی در ایران کشید که تا به امروز تاثیرگذار است.

یکی از عواملی که نقش بسزایی در گسترش اهمیت و تاثیر رحلت امام (ره) داشته است، چاپ بنرهای عزاداری و اطلاع‌رسانی در سراسر کشور بود. این بنرها با شعارها و تصاویری از امام (ره) و پیام‌هایی از جمله اهمیت وی و برنامه‌های او برای آینده کشور، ارتباط مستقیمی بین جامعه و مفهوم رحلت امام (ره) برقرار کردند. این بنرها به وضوح نشان دادند که رحلت امام (ره) چه ارزشی برای مردم ایران دارد و چگونه مردم در پیامدهای آن عمیقاً دچار تأثیر شده‌اند.

بنرهای چاپ شده به همراه مراسمات عزاداری و سخنرانی‌ها، این فرصت را به مردم داد تا با هم به یاد و خاطره امام (ره) بپردازند و اهمیت ادامه مسیر انقلاب اسلامی را درک کنند. این اقدامات نقش مهمی در حفظ و گسترش ارزش‌های انقلابی و اسلامی داشته و به تقویت ارتباط بین مردم و رهبری کمک کردند.

بنرهای چاپ شده به عنوان یک وسیله ارتباطی قوی، افراد را به همبستگی و انسجام در برابر مرگ امام (ره) دعوت کردند و آنها را به فکر و عمل در راستای اهداف انقلابی و اسلامی تشویق کردند. این بنرها به عنوان یکی از عوامل تشویقی و آموزشی در جامعه، موجب ایجاد فضایی برای بررسی ارزش‌ها، ایده‌ها و اهداف امام (ره) شدند و به مردم امکان می‌دادند تا بر روی مسیری که امام (ره) برای آن‌ها ترسیم کرده بود، تأکید کنند.

از طرف دیگر، این بنرها نقش مهمی در ایجاد انگیزه و اشتیاق برای پیروی از ارزش‌ها و ایده‌های امام (ره) داشتند. آنها به عنوان نمادهایی از وحدت و تمایل جامعه به حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی، امید و اعتماد به‌نفس را در میان مردم تقویت کردند و آنان را به ادامه راه انقلاب و دفاع از اصول اسلامی تشویق کردند. در نتیجه، بنرهای چاپ شده به عنوان یکی از ابزارهای موثر ارتباطی، نقش بسزایی در ترسیم مسیری برای حفظ و تداوم ارزش‌های انقلابی و اسلامی ایفا کردند و به تقویت انگیزه و اعتماد به‌نفس مردم برای رهبری و پیشبرد اهداف امام (ره) کمک کردند.

بنر  رحلت امام خمینی (ره)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی (ره)

طرح بنر سالگرد رحلت امام خمینی (ره) شامل: تایپوگرافی امام خمینی ، تصویر امام خمینی ،  و متن تسلیت رحلت امام خمینی (ره ) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر وفات امام خمینی (ره)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر وفات امام خمینی (ره)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               122 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی (ره)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر وفات امام خمینی (ره)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی امام خمینی در طرح بنررحلت امام خمینی (ره)

رحلت امام خمینی , پانزده خرداد , بنر پانزده خرداد , بنر رحلت امام , قیام 15 خرداد , بنر لایه باز 15 خرداد , بنر وفات امام خمینی , وفات امام خمینی , طرح بنر 15 خرداد , بنر رحلت امام خمینی , تصویر امام خمینی , تایپوگرافی امام خمینی , بنر قیام 15 خرداد , تصویر امام خمینی , بنر لایه باز رحلت امام خمینی , بنر 15 خرداد , امام خمینی , بنیانگذار انقلاب , 14 خرداد , واقعه 15 خرداد , امام خمینی , بنر ارتحال امام خمینی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325