بنر لایه باز تبلیغاتی انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 438418
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح پوستر انتخاباتی

طراحی یک بنر لایه باز برای تبلیغات انتخابات مجلس می‌تواند اثرگذاری بسیار زیادی در جذب توجه مخاطبان و افزایش شناخت نامزدها و اهداف آنها داشته باشد. در طراحی این بنرها، از عناصر جذاب و تاثیرگذاری برای تبلیغات باید استفاده شود.

  1. طراحی زیبا و جذاب: زیبایی و جلب توجه از اولین ویژگی‌های یک بنر تبلیغاتی موفق است. استفاده از رنگ‌های جذاب و هماهنگ، تصاویر با کیفیت و طراحی زیبا، افراد را به توجه وا می‌دارد.

  2. استفاده از لایه باز: حفظ لایه باز در طراحی بنر، امکان ویرایش آسان محتوا را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کند. این امکان به طراحان گرافیک و تبلیغ‌کنندگان این اجازه را می‌دهد تا محتوا را با توجه به تغییرات و نیازهای مرحله به مرحله تبلیغات تنظیم کنند.

  3. تصاویر نامزدها: افزودن تصاویر با کیفیت و جلبنده از نامزدها به بنر، شناخت مخاطبان را افزایش داده و ارتباط شناختی مثبت با آنها ایجاد می‌کند.

  4. عنوان و متن قابل فهم: عنوان جذاب و متن قابل فهمی برای هر نامزد یا گروه، اهداف و برنامه‌های انتخابی خود را به مخاطبان منتقل می‌کند. متن واضح و جذاب می‌تواند افراد را به درک بهتر و پشتیبانی از نامزدها ترغیب کند.

  5. استفاده از هویت بصری: ایجاد یک هویت بصری یکپارچه برای تبلیغات، شناخت برند و نامزدها را تقویت می‌کند. استفاده از لوگوها، فونت‌ها و الگوهای خاص، تبلیغات را قابل تشخیص و متمایز می‌سازد.

طراحی بنرهای لایه باز با این ویژگی‌ها می‌تواند تبلیغات انتخابات مجلس را به یک تجربه تعاملی و جذاب تبدیل کرده و نقش بسزایی در افزایش شناخت و حضور موثر نامزدها در ذهن مخاطبان ایفا کند.

عناصر طرح بنر انتخابات

طرح پوستر انتخاباتی شامل: پرچم ایران و استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح پوستر انتخابات

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر انتخاباتی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت مرتبط در طرح بنر
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

طرح بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر تبریک نامزد انتخابات , بنر لایه باز تبریک در انتخابات , بنر تبریک انتخابات , بنر کاندیدای انتخابات , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر انتخابات , طرح انتخابات مجلس , بنر پیروزی نامزد انتخاباتی , بنر انتخابات , طرح پوستر تبلیغاتی انتخابات , پرچم ایران , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , پرچم ایران , پوستر انتخاباتی , پیروزی نامزد انتخاباتی , پوستر تبلیغاتی انتخابات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325