بنر لایه باز ایستگاه صلواتی

شناسه مطلب : 426479
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :94 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر ایستگاه صلواتی

ماه محرم ماهی است مقدس و عزاداری در تقویم اسلامی که به خصوص برای اهل بیت عصمت و طهارت، به ویژه امام حسین (ع) و یاران باوفایش، ذکر و عزاداری و عمل به اندیشه‌های شهادت و استشهاد آنان را تجلی می‌دهد. در این ماه، ایستگاه‌های صلواتی نقش مهمی در جامعه مسلمانان دارند. این ایستگاه‌ها، جایی است که افراد مسلمان به منظور تجدید میثاق با امام حسین (ع) و بیان عشق و ارادت خود، صلوات می‌فرستند.

بنرهای مرتبط با ماه محرم و ایستگاه صلواتی، تاثیر بسیار مهمی در جامعه دارند. چاپ بنرهای مربوط به ایستگاه‌های صلواتی می‌تواند اطلاع رسانی موثری درباره زمان و مکان این ایستگاه‌ها ارائه دهد و افراد را به شرکت در این مراسم‌های مقدس ترغیب کند. بنرها می‌توانند با تصاویر و عبارات متنوعی که درباره اهمیت ایستگاه صلواتی و محرم طراحی شده‌اند، توجه مردم را به این مراسمات جلب کنند و به آن‌ها یادآوری کنند که این ماه برای تجدید نذر و بیان عزاداری است.

بنرها می‌توانند به وسیله‌ی گسترش آگاهی درباره ماه محرم و ایستگاه صلواتی، ارتباط بین اعضای جامعه را تقویت کنند و افراد را به هم‌دیگر نزدیکتر سازند. همچنین، این بنرها می‌توانند برای ایجاد جوی عزاداری و اجتماعی در جامعه مفید باشند و به افراد کمک کنند تا در طول ماه محرم و در ایستگاه‌های صلواتی با حضور خود، با معنویت و ارادت خود به اهل بیت عصمت و طهارت، عزاداری کنند و به محضر امام حسین (ع) نزدیک شوند. در نتیجه، چاپ بنرها تاثیر بزرگی در جذب شرکت کنندگان و تقویت بانوان نقش عزاداری خواهند داشت.

طرح لایه باز بنر ایستگاه صلواتی محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ایستگاه صلواتی

بنر طرح های موکب و ایستگاه صلواتی شامل: تصویر عزادار حسینی و چای ، کادر  مذهبی، کادر اسلیمی، حاشیه تذهیب، محراب، تذهیب و نقوش مذهبی در زمینه بنر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  بنر محرم (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               94 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی  در طرح بنر محرم
  • استفاده مناسب از تصویر عزادار حسینی و چای و کادر اسلیمی در طرح بنر ایام عزاداری محرم

طرح بنر ایستگاه صلواتی , بنر لایه باز ایستگاه صلواتی , طرح موکب , بنر موکب , چای خانه , بنر های لایه باز محرم , ایستگاه صلواتی , بنر موکب ماه محرم , طرح بنر محرم , موکب چای خانه , عزاداری محرم , طرح بنر موکب , دانلود طرح ایستگاه صلواتی ماه محرم , بنر محرم psd , دانلود طرح بنر موکب ماه محرم , بنر محرم , طرح لایه باز موکب چایخانه , مراسم عزاداری , دانلود بنر محرم , ایستگاه صلواتی , طرح بنر موکب ماه محرم , تذهیب , بنر لایه باز محرم , بنر ماه محرم , طرح موکب ماه محرم , طرح موکب چایخانه , موکب , موکب لایه باز , چایخانه , دانلود طرح بنر موکب , موکب ماه محرم , طرح اسلیمی , ماه محرم , بنر عزاداری ماه محرم , بنر ایستگاه صلواتی ماه محرم , بنر محرم لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325