بنر لایه باز افقی گرامیداشت روز معلم

شناسه مطلب : 418504
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :86 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز معلم

روز معلم در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روزی تقدیر و تشکر از زحمات و کارهای معلمان، هر ساله در تاریخ 12 اردیبهشت جشن‌آیینی دارد. بنرهای چاپ شده با موضوع روز معلم، تاثیر قابل توجهی در جشنواره‌ها و مراسم این روز دارند.

استفاده از بنرهای تبریک و تشکر برای معلمان در این روز، نشان از ارزشگذاری و تقدیر از زحمات و کارهای معلمان دارد. این بنرها می‌توانند حاوی پیام‌هایی از جمله تشکر و تقدیر از معلمان باشند و در کنار آن، به یادآوری اهمیت نقش معلم در آموزش و پرورش دانش‌آموزان کمک کنند.

بنرهای چاپ شده در این روز می‌توانند به عنوان یک وسیله تبلیغاتی موثر برای جذب نظر و توجه مخاطبان به مراسم‌های روز معلم استفاده شوند. این بنرها می‌توانند به شکل جذاب و زیبا طراحی شده و در نقاط مختلف شهر و محل کار معلمان نصب شوند تا به افراد بیشتری اطلاع داده شود و بیشترین تأثیر را داشته باشند.

در کل، چاپ بنرهایی با موضوع روز معلم می‌تواند نقش مهمی در تقدیر و تشکر از معلمان و همچنین جذب مخاطبان و تبلیغات مراسم‌های این روز داشته باشد. بنرهای زیبا و جذاب می‌توانند افراد را به سمت شرکت در مراسم‌های روز معلم و ارائه هدایای تقدیری به معلمان هدایت کنند.

 

بنر روز معلم، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز معلم

طرح بنر روز معلم شامل: طرح گل  و متن گرامیداشت روز معلم می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز معلم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز معلم

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ،صورتی

سایز:                               86 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز معلم
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و صورتی با طرح بنر روز معلم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل در طرح بنر روز معلم
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر

 


طرح بنر روز معلم , طرح بنر روز معلم , روز معلم , بنر گرامیداشت روز معلم , دانلود بنر لایه باز , دانلود بنر روز معلم , بنر لایه باز روز معلم , بنر روز معلم , بنر روز معلم psd , معلم , شهید مطهری , طرح لایه باز روز معلم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325