بنر فروشگاه کیف و کفش

شناسه مطلب : 437599
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :65 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح بنر فروشگاه کیف و کفش

تبلیغات و چاپ بنر در شغل کفش فروشی تأثیر بسیار مهمی در جذب مشتریان، افزایش فروش و تقویت شناخت برند دارند. ابتدا، تبلیغات با ارائه تصاویر زیبا و جذاب از کفش‌ها، می‌توانند به طور مستقیم توجه مشتریان را جلب کرده و آنان را به بازدید از فروشگاه ترغیب کنند. از طریق وسائل تبلیغاتی مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و روزنامه‌ها، اطلاعات درباره تخفیفات، محصولات جدید، یا پروموشن‌های ویژه فروشگاه منتقل می‌شود.

چاپ بنرها نیز ابزار مؤثری برای جلب توجه مشتریان در محیط‌های محلی هستند. بنرهایی با طراحی جذاب و خوانا می‌توانند در نقاط استراتژیک شهر یا مرکز خرید قرار گرفته و به عنوان یک نمایشگاه زنده از محصولات فروشگاه عمل کنند. این ابزارها به مشتریان اطلاعات مهمی را ارائه می‌دهند و آن‌ها را به اقدام و خرید واکنش‌پذیر می‌کنند.

همچنین، تبلیغات و چاپ بنرها به فروشگاه کمک می‌کنند تا هویت برند خود را ارتقا دهند. طراحی مشخص و هماهنگ با لوگو و اجزای شناختی فروشگاه، به تشخیص آسان و به یاد ماندنی برند کمک می‌کند. در نتیجه، تاثیر مثبت تبلیغات و چاپ بنر در شغل کفش فروشی نه تنها در افزایش فروش بلکه در ساختار و ترویج هویت برند نیز بسیار قابل مشاهده است.

  1. زمینه نارنجی جذاب: برای ایجاد جلب‌توجه و حس انرژیک، از زمینه با رنگ نارنجی استفاده کنید. این رنگ به محیط بنر حس پویایی می‌بخشد و به عنوان پس‌زمینه زنده و جذاب برای کفش‌های زنانه عمل می‌کند.

  2. عکس کفش زنانه با جزئیات و طراحی زیبا: در لایه باز بنر، عکس کفش‌های زنانه با جزئیات و طراحی‌های زیبا را قرار دهید. این عکس باید به وضوح جزئیات محصولات را نشان دهد و به مخاطبان انگیزه خرید فوری بدهد.

  3. عنوان جذاب و خطیر: برای جلب توجه به یک عنوان جذاب و خطیر نیاز دارید. این عنوان باید موجب کنجکاوی مخاطبان شود و آن‌ها را به خواندن متن بیشتر ترغیب کند. از فونتی بزرگ و خوانا با استایل منحصر به فرد استفاده کنید.

  4. اطلاعات تخفیفات و پیشنهادها: یک لایه جداگانه برای نمایش اطلاعات تخفیفات و پیشنهادهای ویژه اختصاص دهید. این اطلاعات می‌توانند بصورت آشکار در بنر قرار بگیرند و مشتریان را به خرید و استفاده از فرصت‌های ویژه ترغیب کنند.

  5. استفاده از لوگو و اطلاعات تماس: در پایین بنر، لوگوی فروشگاه و اطلاعات تماس به‌وضوح قرار دهید. این اطلاعات به مخاطبان اعتماد بیشتری به برند شما می‌دهند و امکان تماس یا مراجعه به فروشگاه را به آن‌ها فراهم می‌کنند.

با توجه به این ترتیب لایه باز بنر، می‌توانید یک بنر زیبا و جذاب برای تبلیغ کفش‌های زنانه در فروشگاه خود طراحی کرده و جلب توجه مخاطبان را به‌خوبی انجام دهید.

طرح بنر لایه باز فروشگاه کیف و کفش، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز فروشگاه کیف و کفش

طرح بنر کفش فروشی شامل: تصویر کیف و کفش زنانه ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب بیلبورد، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               65 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بیلبورد لایه باز گالری کیف و کفش
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از تصویر کفش و کیف زنانه در طرح بنر کفش فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی بنر فروشگاه کفش

بنر ایرانی , بنر لایه باز , کفش فروشی , طرح بنر , کفش , طرح بنر کفش فروشی , فروشگاه کفش , کفش ورزشی , طرح بنر گالری کفش , بنر گالری کفش , طرح بنر فروشگاه کفش , بنر کفش فروشی , بنر , بیلبورد فروشگاه کفش , گالری کفش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325