بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت

شناسه مطلب : 445528
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :176 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت

عید قربان یکی از مهم‌ترین جشن‌ها و رویدادهای مذهبی در اسلام است که هر ساله توسط مسلمانان در سراسر جهان جشن می‌گیرد. این عید به مناسبت فداکاری و تسلیم به خواست الهی پیامبر ابراهیم (ع) و تبرک آغاز می‌شود. در این روزها، مردم به سراغ مصلی‌ها می‌روند و قربانی‌های خود را به صورت خیرات تقدیم می‌کنند و سپس آنها را در میان فقرا و نیازمندان توزیع می‌کنند. این عید با احیای ارزش‌های انسانی مهمی همچون عطرف شدن، بخشش، و اشتراک و همدلی، به جامعه ابزاری برای تقویت ارتباطات اجتماعی فراهم می‌آورد.

تأثیر چاپ بنر برای این روز می‌تواند بسیار قابل توجه باشد. بنرهایی که با طراحی‌های جذاب و پیام‌های مختلف درباره عید قربان تهیه می‌شوند، می‌توانند جامعه را به جشن و مناسبت این روز فراخوانده و انگیزه آن‌ها برای شرکت در مراسم‌ها و فعالیت‌های مختلف را افزایش دهند. این بنرها می‌توانند پیام‌های متنوعی از جمله تبریک عید و تشویق به انجام اعمال خیر و بخشش را به افراد منتقل کنند. علاوه بر این، بنرهای چاپ شده می‌توانند اطلاعات مربوط به مکان و زمان برگزاری مراسم‌ها و مراکز جمع‌آوری قربانیان را نیز به جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

بنابراین، چاپ بنرها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی مهم، می‌تواند در افزایش شناخت جامعه از اهمیت و ارزش‌های عید قربان مؤثر باشد و همچنین به تقویت ارتباطات اجتماعی و افزایش مشارکت مردم در مراسم‌های عید کمک کند.

بنر تبریک سالروز عید قربان و هفته امامت و ولایت به مناسبت این عید باشکوه و خجسته توسط ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت

طرح بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت شامل: تایپوگرافی عید سعید  قربان ، تذهیب و تصویر گل و متن تبریک عید قربان و هفته امامت و ولایت می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر تبریک بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               176 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر  عید قربان و هفته امامت و ولایت
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی عید سعید قربان و تذهیب در طرح بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت

 

 


بنر دهه ولایت و امامت , طرح بنر قربان تا غدیر , بنر هفته امامت و ولایت , بنر قربان غدیر خم , بنر دهه امامت , دهه امامت , دهه امامت و ولایت , امامت و ولایت , بنر امامت , بنر جشن دهه امامت و ولایت , تذهیب , طرح بنر عید غدیر , اسلیمی , بنر لایه باز دهه امامت و ولایت , طرح بنر امامت , دانلود psd دهه امامت و ولایت , دهه امامت و ولایت , گل , طرح لایه باز بنر دهه امامت و ولایت , دهه ولایت , کادر تذهیب , امامت و ولایت , طرح بنر امامت و ولایت , بنر عید غدیر , دهه امامت و ولایت , تایپوگرافی عید سعید قربان , بنر تبریک قربان تا غدیر , بنر دهه امامت و ولایت , بنر دهه امامت و ولایت , طرح عید غدیر , کاشی کاری اسلیمی , دانلود بنر دهه امامت و ولایت , قربان تا غدیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325