بنر شهادت امام محمد باقر (ع)

شناسه مطلب : 423739
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :85 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

محمد بن علی مشهور به امام محمد باقر و ملقب به باقر العلوم، امام پنجم شیعیان است که نزدیک به 19 سال امامت امت شیعیان را عهده دار بودند. او جنبشی علمی بوجود آورد که در دوره امامت فرزندش امام صادق (ع) به اوج خود رسید.

از امام محمد باقر(ع)، روایات زیادی در زمینه های فقه، توحید، سنت نبوی، قرآن نقل شده است. در دوره امامت ایشان، تدوین دیدگاه‎های شیعه در رشته‌های گوناگون مانند کلام، تفسیر و اخلاق آغاز شد.

شهادت امام باقر(ع) را در ۵۷ سالگی و در ۷ ذی‌الحجه سال ۱۱۴ هجری قمری دانسته‌اند؛ البته برخی به جای ذی‌الحجه از ربیع الاول یا ربیع الثانی نام برده‌اند. همچنین نقل‌های دیگری مبنی بر شهادتش در سال‌های ۱۱۵ق، ۱۱۶ق و ۱۱۸ق وجود دارد.

شهادت امام محمد باقر (ع)، یا همان پنجمین امام شیعیان، یکی از رویدادهای مهم در تاریخ اسلام است که هر ساله توسط میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان گرامی داشته می‌شود. طرح بنر لایه باز با زمینه کرم، می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های بصری و گرافیکی برای بیان ارادت و احترام به این شخصیت بزرگ استفاده شود. در ادامه، پنج پاراگراف درباره طرح بنر لایه باز با زمینه کرم و شهادت امام محمد باقر (ع) آورده شده است:

۱. انتخاب زمینه کرم در طرح بنر لایه باز برای گرامیداشت شهادت امام محمد باقر (ع) به معنای عشق و ارادت مردم به این امام بزرگ است. رنگ کرم با وابستگی به حضور امامی بیانگر صفا و پاکی، خیر و برکت و حسن نیت و توجه به معنویت است.

۲. در طراحی بنر لایه باز، می‌توان از عناصر گرافیکی از قبیل تصاویر و آیکون‌های مرتبط با شخصیت امام محمد باقر (ع) استفاده کرد. این عناصر می‌توانند تصاویری از مسجد الکاظم و محل دفن امام باقر (ع) یا شخصیت‌های مرتبط با او، مانند کتاب‌ها، قرآن و حدیث، باشند.

۳. در طراحی بنر لایه باز، متن مناسبی می‌تواند شامل اشعار، آیات قرآنی، حدیث‌های مرتبط با امام محمد باقر (ع) و نقل قول‌های او باشد. این متون می‌توانند به صورت قابل ویرایش و لایه‌باز در بنر قرار گیرند، تا کاربران بتوانند آنها را با توجه به نیاز خود ویرایش کنند.

۴. در ارائه طرح بنر لایه باز با زمینه کرم، بهتر است از فونت‌هایی استفاده شود که با محتوای اسلامی سازگاری داشته باشند. فونت‌هایی با سبک‌های قرمزه، نستعلیق و یا دیوانه و سایر فونت‌هایی که با معنویت و ارزش‌های دینی سازگاری داشته باشند، می‌توانند در طرح استفاده شوند.

۵. هنگام طراحی بنر لایه باز برای گرامیداشت شهادت امام محمد باقر (ع) با زمینه کرم، حواستان به استفاده از تصاویر با کیفیت و رنگبندی مناسب باشد. همچنین، در صورت امکان، می‌توانید از الگوهای هنری و طرح‌های خاص برای طراحی بنر استفاده کنید تا ظاهر آن برای بینندگان جذابیت بیشتری داشته باشد.

با استفاده از این پنج پاراگراف، می‌توانید یک طرح بنر لایه باز با زمینه کرم برای گرامیداشت شهادت امام محمد باقر (ع) طراحی کنید که ارزش معنوی و ارادت شما نسبت به این امام معظم را به نمایش بگذارد.

 

بنر  شهادت امام محمد باقر(ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع) شامل:تایپوگرافی و متن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               85 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر(ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنرشهادت امام محمد باقر(ع)

 

 


طرح بنر امام محمد باقر (ع) , بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر , باقر العلوم , دانلود بنر شهادت امام باقر , بنر سالروز شهادت امام باقر , طرح بنر سالروز شهادت امام باقر , شهادت امام محمد باقر (ع) , دانلود psd بنر شهادت امام باقر , بنر شهادت امام باقر , طرح بنر شهادت امام باقر , امام محمد باقر , سالروز شهادت امام باقر , محمد باقر , بنر لایه باز سالروز شهادت امام باقر , شهادت امام باقر , شهادت امام محمد باقر , شهادت امام باقر العلوم , بنر شهادت امام محمد باقر , باقر العلوم , امام باقر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325