بنر شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی و رحلت پیامبر اکرم

شناسه مطلب : 430653
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :262 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز رحلت پیامبر

ماه صفر یکی از ماه‌های مهم و معنوی در تاریخ اسلام است که بارها و بارها در طول تاریخ اسلامی، رویدادها و وقایع مهمی در آن رخ داده است. در این ماه، حادثه‌هایی چون وفات پیامبر اسلام حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) و امام علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) رخ داده است. این رویدادها باعث شدند تا ماه صفر به نمادی از عزاداری و تأمل در مفاهیم معنوی و اخلاقی اسلامی تبدیل شود.

یکی از رسوم معمول در ماه صفر، چاپ بنرها و پوسترهای عزاداری به منظور یادآوری این وقایع تاریخی و تأکید بر اهمیت آنها است. این بنرها با شعارها و نقوش معنوی از رویدادهای ماه صفر تزئین می‌شوند و در مکان‌های عمومی و حساس نصب می‌شوند. این تبلیغات تجسمی، افراد را به تفکر و تأمل در اهمیت و ارزش‌های دینی و اخلاقی همچون صداقت، عدالت، و تواضع ترغیب می‌کند.

در مجموع، ماه صفر به عنوان یک زمان مخصوص برای ارتقاء معنویت و عبادت در اسلام تلقی می‌شود و چاپ بنرها و پوسترهای عزاداری نیز نقش مهمی در ترویج این مفاهیم ایفا می‌کنند تا اهمیت و ارزش آموزه‌های دینی در زندگی روزمره تاکید شود.

طرح بنر رحلت پیامبر اکرم، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سوگواری صفر

طرح بنر رحلت پیامبر شامل: تصویر حرم امام رضا و مرقد پیامبر اکرم  و متن تسلیت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تبریک رحلت پیامبر اکرم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز عزاداری صفر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               262 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر رحلت پیامبر 
  • هم نشینی مناسب زمینه سرمه ای با طرح بنر عزاداری ماه صفر
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده مناسب از تایپو گرافی در طرح بنر
  • استفاده از متن تسلیت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) در طرح بنر عزاداری ماه صفر

بنر رحلت پیامبر اکرم , شهادت امام حسن مجتبی , بنر رحلت پیامبر , بنر شهادت امام رضا , تذهیب , حرم امام رضا , بنر وفات پیامبر اکرم , حرم پیامبر اکرم , بنر عزاداری 28 صفر , رحلت حضرت محمد , بنر شهادت امام حسن مجتبی , بنر 28 صفر , بنر شهادت ائمه , بنر رحلت حضرت محمد , حضرت محمد , بنر لایه باز , بنر , 28 صفر , بنر وفات حضرت محمد , شهادت امام رضا , بنر رحلت پیامبر اعظم , طرح بنر رحلت حضرت محمد , بنر لایه باز , طرح بنر رحلت پیامبر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325