بنر شهادت امام جعفر صادق (ع)

شناسه مطلب : 443389
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :170 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

شهادت امام جعفر صادق (ع) یکی از رویدادهای مهم تاریخ اسلام است که هر ساله توسط مسلمانان به خصوص شیعیان به یاد آوری می‌شود. امام صادق (ع)، امام هفتم شیعیان، در روز بیست و دوم صفر سال ۱۴۴ هجری قمری، به دستور هارون الرشید، خلیفه عباسی، به شهادت رسید. این رویداد نه تنها برای جامعه شیعه، بلکه برای تمامی مسلمانان به عنوان یکی از معتبرترین امامان اهل بیت (ع)، با اهمیت است.

چاپ بنر برای این روز می‌تواند تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. بنرها به عنوان یک وسیله‌ی قوی ارتباطی می‌توانند اطلاعات مرتبط با زندگی و شهادت امام صادق (ع) را به جوامع منتقل کنند. این بنرها می‌توانند به تشویق مردم برای شرکت در مراسمات، سخنرانی‌ها، و مراسم‌های دینی کمک کنند. همچنین، طراحی‌های زیبا و معنی‌دار در بنرها می‌توانند به تأثیرگذاری بیشتر آنها در افکار و احساسات مردم کمک کند.

بنرهایی که با تصاویر مناسب همراه شده‌اند، می‌توانند به بهترین شکل احساسات و ارزش‌های مرتبط با امام صادق (ع) را به نمایش بگذارند. علاوه بر این، از جمله اطلاعاتی که در بنرها قرار می‌گیرد، می‌توان به شرح کوتاهی از زندگی، آثار علمی، و مواقف اخلاقی امام صادق (ع) اشاره کرد تا با ارائه این اطلاعات، افراد بهتری با شخصیت این امام بزرگ آشنا شوند.

به طور کلی، چاپ بنرها برای یادآوری شهادت امام صادق (ع) ابزاری موثر است که می‌تواند در ایجاد همبستگی و ارتباط اجتماعی میان افراد مؤمن و پایبند به ارزش‌های دینی و فرهنگی، نقش مهمی ایفا کند.

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی یا صادق ومتن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               170 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی یا صادق در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

جعفر صادق , تایپوگرافی یا صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , طرح بنر شهادت امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , بنر لایه باز شهادت امام صادق , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , شهادت امام ششم , صادق , امام جعفر صادق , بنر psd شهادت امام صادق , امام صادق , بنر شهادت امام صادق , شهادت امام صادق , دانلود بنر شهادت امام صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325