بنر شهادت امام جعفر صادق (ع)

شناسه مطلب : 419267
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :147 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) یکی از رویدادهای مهم دینی در تقویم اسلامی است. در این روز، امام صادق به شهادت رسید و این رویداد برای پیروان اهل بیت (ع) به خصوص شیعیان، یکی از روزهای مهم و تاثیرگذار است. چاپ بنر برای این روز نیز می‌تواند برای ترویج این رویداد و جذب توجه عمومی به مسائل دینی و اسلامی کاربرد داشته باشد. در ادامه، به بررسی سه تاثیر مهم چاپ بنر برای سالروز شهادت امام صادق (ع) اشاره خواهیم کرد:

  1. اطلاع‌رسانی و ترویج: با چاپ بنر‌هایی که حاوی پیام‌هایی درباره سالروز شهادت امام صادق (ع) هستند، می‌توان به راحتی پیام‌های دینی و اسلامی را به جامعه منتقل کرد و اطلاع‌رسانی مناسبی ایجاد کرد. همچنین، با انتخاب عکس‌ها و طراحی‌های مناسب، می‌توان توجه و علاقه افراد را به سوی این رویداد جلب کرد و ترویج آن را در جامعه تسهیل کرد.

  2. افزایش هم‌افزایی و ایجاد اتحاد: یکی از کاربردهای دیگر بنر برای سالروز شهادت امام صادق (ع)، افزایش هم‌افزایی و ایجاد اتحاد در بین افراد است. با طراحی بنر‌هایی که برای تمامی طبقات جامعه جذاب باشند و همگان را به یاد داشت این رویداد دعوت کنند، می‌توان این هم‌افزایی و اتحاد را در جامعه تقویت کرد و به جامعه پویایی بیشتری بخشید.

  3. حفظ میراث فرهنگی و دینی: هر سال با گذشت زمان، برخی از رویدادهای فرهنگی و دینی برای جامعه مهم و ارزشمندتر می‌شوند.

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی  و متن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               147 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

امام صادق , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , جعفر صادق , طرح بنر شهادت امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , دانلود بنر شهادت امام صادق , شهادت امام ششم , صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , بنر psd شهادت امام صادق , بنر شهادت امام صادق , شهادت امام صادق , بنر لایه باز شهادت امام صادق , امام جعفر صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325