بنر سن تسلیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان و نیروهای فراجا

شناسه مطلب : 438663
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :170 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان

فوت عزیزان یکی از لحظات دردناک و سختی در زندگی هر انسان است که به مرور زمان همه ما با آن روبرو می‌شویم. در این موقعیت پر از اندوه، ترتیب مراسم تشییع و تدفین عزیزان فوت‌شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از راه‌هایی که می‌تواند در تشییع جنازه و اطلاع‌رسانی در مورد مراسم تدفین مفید باشد، چاپ بنرهای ترحیم و اطلاعیه‌ها در این مواقع است.

چاپ بنرهای ترحیم به دو صورت عمومی و خصوصی برگزاری مراسم تشییع و تدفین فوت شدگان را تسهیل می‌کند. این بنرها معمولاً شامل اطلاعاتی نظیر زمان و مکان مراسم و نحوه شرکت در آن هستند. علاوه بر این، این بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر میان خانواده و دوستان فوت‌شدگان عمل می‌کنند و به آن‌ها امکان می‌دهند تا با همدیگر در ارتباط باشند و حمایت کنند.

چاپ بنرهای ترحیم همچنین نقشی مهم در مراحل مراسم تدفین دارند. این بنرها به نحوی آراسته می‌شوند که برای حضور کنندگان به عنوان یادگاری از عزیز فوت شده خدمت کنند. به طور کلی، چاپ بنرهای ترحیم در مراسم تشییع و تدفین به تعبیری از احترام و مراقبت از فوت شدگان و خانواده‌هایشان تبدیل می‌شوند و این تاثیر قوی روانی و اجتماعی دارد.

طرح بنر تسلیت ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تسلیت کرمان

طرح بنر بنر تسلیت  شامل: تایپوگرافی از زائرانت هم هراس دارند ،تصویر مادر شهید و پرچم ایران و متن تسلیت شهادت مردم مظلوم کرمان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر تسلیت، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با صاحبان عزا استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز تسلیت شهدای کرمان

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               170 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر تسلیت شهدای نیروهای فراجای کرمان
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر تسلیت
  • طراحی بنر تسلیت با استفاده از المانهای با کیفیت مذهبی
  • استفاده از متن تسلیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان در طرح بنر تسلیت 

بنر تسلیت لایه باز , طرح بنر تسلیت , متن ترحیم , پرچم ایران , طرح , شهدای نیروهای فراجای کرمان , شهید کرمان , طرح لایه باز بنر تسلیت , کبوتر , حمله تروریستی , طرح بنر تسلیت , گل لاله , تایپوگرافی از زائرانت هم هراس دارند , ترحیم , تصویر مادر شهید , تسلیت , شهدای کرمان , دانلود بنر تسلیت , شهدای گلزار کرمان , تذهیب , بنر تسلیت , بنر ترحیم , کرمان , متن بنر تسلیت , تسلیت کرمان , بنر شهدای نیروهای فراجای کرمان , گلزار کرمان , بنر لایه باز تسلیت , متن تسلیت , طرح بنر ترحیم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325