بنر سن شهادت حضرت علی (ع)

شناسه مطلب : 442246
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :138 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام علی (ع)

شهادت امام علی (ع) یکی از رویدادهای تاریخی بسیار مهم در تاریخ اسلام است که در سال 40 هجری قمری رخ داد. امام علی (ع)، چهارمین خلیفه راشد اسلام بود و از پیامبر اسلام، محمد (ص) به عنوان وصی و جانشین منصوب شده بود. شهادت امام علی (ع) نه تنها یک رویداد تاریخی است، بلکه از اهمیت بسیاری در اسلام و مسلمانان برخوردار است. این رویداد نمادی از تضحیه، استقامت و ایمان عمیق امام علی (ع) به دین و اصول اسلامی است که تاکنون اثر و تأثیر گسترده‌ای در زندگی مسلمانان دارد.

چاپ بنرها و پوسترهای مرتبط با روز شهادت امام علی (ع) نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این بنرها و پوسترها علاوه بر اینکه به یادآوری این رویداد مهم می‌پردازند، بلکه به فضای عمومی اطلاعات لازم را ارائه می‌دهند و مسلمانان را به شرکت در مراسم و برنامه‌های مربوط به این روز تشویق می‌کنند. این بنرها اغلب با نقل قول‌هایی از امام علی (ع)، تصاویری از زندگی او، و نیز نکاتی از سیره و خدمات وی طراحی می‌شوند که باعث افزایش ارتباط افراد با این شخصیت مهم اسلامی می‌شود.

به طور کلی، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی و آموزشی می‌تواند به ترویج ارزش‌ها و اصولی که امام علی (ع) به آن‌ها پایبند بوده، کمک کند. این بنرها نقش مهمی در تقویت هویت اسلامی، ایجاد انگیزه برای پیروی از اصول دینی، و ارتقای معرفت و انسجام جامعه مسلمان دارند.

بنر شهادت امام علی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام علی

طرح بنر شهادت امام علی شامل: تایپوگرافی یا حیدر امیر المومنین ، تذهیب و متن مرتبط با شهادت امام علی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام علی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام علی

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               138 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام علی
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز با طرح بنر شهادت امام علی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی یا حیدر امیر المومنین  در طرح بنر شهادت امام علی

بنر شهادت حضرت علی , بنر شب قدر , بنر شهادت امیرالمومنین , بنر شب های قدر , امام علی , بنر شب های قدر , تایپوگرافی یا حیدر امیر المومنین , طرح بنر شب قدر , بنر شهادت حضرت علی , بنر شهادت حضرت علی , بنر شهادت امام علی , بنر شب قدر , شهادت امام علی , بنر مراسم احیإ شب های قدر , طرح لایه باز بنر شب قدر , طرح بنر شب قدر , لیلة القدر , شب قدر , شهادت حضرت علی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325